Prop de 150 alumnes de quinze centres escolars del Baix Penedès prendran part a la cinquena edició de la Fira de la Ciència, que tindrà lloc aquest dissabte 6 de maig a la plaça Nova del Vendrell. De les cinc a les vuit de la tarda, l'espai s'omplirà dels estands de les diferents escoles i instituts, on els alumnes mostraran els projectes científics i tecnològics que han desenvolupat durant el curs.
"En aquesta edició comptarem amb deu centres escolars del Vendrell i cinc de la resta de la comarca, amb una participació de seixanta professors", ha detallat Josep Bofarull, membre de l'organització. Hugo Cardillo, director de l'escola La Parellada de Santa Oliva, ha afegit que un esdeveniment com aquest és molt important pels alumnes, ja que poden "mostrar el treball del dia a dia a les aules".
Per la seva banda, la regidora d'Ensenyament del Vendrell, Sílvia Vaquero, creu que la fira suposa "una oportunitat d'apropar a la gent la ciència i les matemàtiques de forma lúdica i adaptada a totes les edats". Als jardins del Museu Deu també es posarà un planetari. L'esdeveniment està impulsat per la regidoria d'Educació, el Centre de Recursos Pedagògics i el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració del Museu Deu.
Prop de 150 escolars prendran part a la cinquena Fira de la Ciència del Baix Penedès
Els alumnes mostraran els projectes que han fet durant el curs aquest dissabte al Vendrell
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de maig de 2023 a les 12:33
Actualitzat el 04 de maig de 2023 a les 12:43
Et pot interessar
-
Societat Reus canvia l'ubicació de la nova estació d'autobusos després de l'oposició veïnal
-
Societat Els productes del Camp de Tarragona, presents en el dinar de la conferencia de presidents de Barcelona
-
Societat L'EMT de Tarragona manté la bonificació del 50% en tots els abonaments fins a final d'any
-
Societat Comenen les esperades obres de remodelació de la plaça de la Cinquena Promoció de Sant Pere i Sant Pau
-
Societat Torredembarra porta a la Fiscalia de Medi Ambient l'extracció de sorra de la platja de la Paella
-
Societat S'incrementen els delictes d'homicidi i abús a la demarcació de Tarragona durant el 2024