Des de començament d’aquest mes de març, Protecció Civil del Vendrell està realitzant cursos de primers auxilis a alumnes d’ESO d’instituts del municipi. Fins a final del proper mes de maig, hi participaran un total de 200 alumnes dels següents centres: Institut Mediterrània, Institut Escola Coma-ruga i Col·legi Sagrat Cor.
Les sessions tenen una primera part teòrica sobre com avaluar l’estat de consciència de la víctima i si respira. També s’explica com es realitza la posició lateral de seguretat i la reanimació cardiopulmonar (RCP), que tot seguit es practica amb un ninot.
L’objectiu d’aquests cursos és oferir coneixement de primers auxilis a la població en general i, més concretament, en la població més jove per saber actuar en una situació d’emergència, a sigui al centre educatiu com en altres àmbits. En aquest sentit, ja s’està treballant en l’organització d’aquests cursos en entitats esportives del municipi.
L'alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, ha fet una valoració positiva d’aquests cursos ja que “es tracta d’una formació molt interessant perquè és important que els nostres joves, i la població en general, tingui coneixements de com actuar en situacions que ens podem trobar algun dia”.
Protecció Civil del Vendrell ofereix cursos de primers auxilis a alumnes de secundària
Societat
Més de 200 alumnes acabaran participant de la iniciativa
- Una de les classes | AV -
- | AV
- Una de les classes | AV -
- | AV
ARA A PORTADA
-
-
Successos L'operatiu policial contra el top manta a Salou, Reus i Badalona es tanca amb 28 detinguts TarragonaDigital
-
Economia Acord tancat entre Saint-Gobain i els treballadors per al trasllat de la planta del Vendrell a l'Arboç TarragonaDigital
-
Cultura L'Any Gaudí explica el passat, el present i el llegat de l'arquitecte a Reus amb un cicle de concerts TarragonaDigital
-
Cultura El Museu del Port reivindica la tradició romescaire de Tarragona amb una exposició fotogràfica TarragonaDigital
Publicat el
21 de març de 2025 a
les 15:31
Et pot interessar
-
Societat
El ple de la Diputació de Tarragona aprova l'increment de 15 milions d'euros del Pla ImpulsDipta
-
Societat
L'Ajuntament de Reus posa data a l'inici d'obres de la nova zona verda de la Biblioteca Central Xavier Amorós
-
Societat
PortAventura World ho té tot a punt per a la temporada d'estiu: horari ampliat i espectacles nocturns
-
Societat
La mort de tres menors no atura els salts en zones prohibides de Tarragona
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona presenta el dispositiu de mobilitat de cara a la sortida del Tour de França
-
Societat
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia»
