Renfe ha aprovat una inversió d'1,66 milions d'euros per construir un nou edicle d'accés i ampliar les marquesines de l'estació tren del Vendrell, segons ha informat l'operador ferroviari en un comunicat. Les obres tenen un termini d'execució de set mesos un cop en comenci l'actuació, inclosa en el pla 'Transformem Rodalies'.
L'objectiu de les les actuacions és millorar el flux d'entrada i sortida de viatgers en l'estació de la capital del Baix Penedès. Així mateix, també es prolongar les marquesines existents en 40 metres per garantir la protecció del viatger en tota l'andana, creant també una connexió entre el nou edicle i les entrades al pas inferior que es troben en extrems oposats de l'andana.
D'aquestes millores, segons ha explicat Renfe, se'n beneficiaran els 2.300 viatgers que utilitzen cada dia l'estació del Vendrell.
Renfe invertirà 1,66 milions d'euros en millores a l'estació del Vendrell
Es construirà un nou accés i s'ampliaran les marquesines existents
ARA A PORTADA
-
La inflació baixa lleugerament fins al 2,8% al novembre a la demarcació de Tarragona TarragonaDigital
-
-
Gir en el cas de la dona que va aparèixer morta en un barranc a Riudecanyes: detenen la seva parella TarragonaDigital
-
Cunit vigila amb drons l'estació de tren per evitar que els usuaris de Renfe travessin les vies TarragonaDigital
-
Publicat el 19 de juliol de 2023 a les 17:18
Actualitzat el 19 de juliol de 2023 a les 17:20
Et pot interessar
-
Societat
Sentència milionària a favor de l'Ajuntament de Tarragona pel pàrquing Jaume I
-
Societat
La comunitat portuària de Tarragona es reuneix per celebrar la XXII edició dels Premis APPORTT
-
Societat
S'inicien les inscripcions a les activitats del nou trimestre del Centre Cívic de Valls
-
Societat
Presenten un nou llibre sobre la icònica Casa Navàs de Reus
-
Societat
Presenten «Veïnes, a peu de carrer», un homenatge a les dones referents de Reus
-
Societat Descens notable del Gran Recapte en les donacions d'aliments a les comarques de Tarragona
