En una reunió celebrada al Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, el director general de Centres Públics, Simó López, juntament amb l'alcalde de Salou, Pere Granados, i la regidora d'Ensenyament, Julia Gómez, han establert les bases per a la futura construcció d'un nou centre educatiu a Cap Salou.
La trobada, que va comptar amb la participació de Joan Manuel Audi, director dels Serveis Territorials d'Ensenyament de Tarragona, va centrar-se en la necessitat d'una infraestructura educativa capaç de respodnre les necessitats dels residents de Cap Salou.
L'Ajuntament de Salou ja havia cedit feia temps els terrenys necessaris per a la construcció del nou institut-escola a la Generalitat.
Segons el consistori, aquesta trobada ha estat clau per abordar la necessitat d'una infraestructura educativa que cobreixi les necessitats dels habitants d'aquesta àrea de Salou. La Generalitat de Catalunya, per la seva banda, s'ha compromès a garantir que, per al curs 2025/26, els estudiants d'aquesta àrea puguin començar les classes en aquest nou equipament.
Salou arrenca el compromís de la Generalitat per a la construcció d'un nou institut-escola
El nou equipament educatiu estarà ubicat a la zona de Cap Salou
Publicat el 30 de gener de 2024 a les 17:04
Et pot interessar
-
Societat
La mort de tres menors no atura els salts en zones prohibides de Tarragona
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona presenta el dispositiu de mobilitat de cara a la sortida del Tour de França
-
Societat
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia»
-
Societat
El CAT inaugura a Cunit el primer dipòsit energèticament autònom de la seva xarxa
-
Societat
Salou fa un salt endavant en la cura de l'espai públic amb l'estrena de la nova flota de neteja viària
-
Societat
Reus impulsa mesures per combatre la calor durant la Festa Major de Sant Pere
