La comissaria de la Policia Local de Salou a la platja de Llevant ja està en marxa. De fet, ja fa dies que està oberta al públic per tal que els visitants i els residents s'hi puguin adreçar per formular algun tipus de demanda. En total, 7 dels 14 agents interins del reforç d'estiu, 9 agents i 2 caporals formen part d'un equip que avui s'ha presentat als mitjans de la mà de l'alcalde Pere Granados i el regidor David González.
L'horari de la comissaria és de 10 del matí a 6 de la tarda i més enllà d'aquest horari hi ha habilitat un intèrfon per connectar amb la comissaria central. Fins a finals de setembre, la Policia Local preveu atendre aproximadament 2.000 persones, que és la mitjana d'altres temporades altes.
El servei de socorrisme, d'altra banda, està en marxa des de Setmana Santa a la platja de Llevant, però també es va ampliar a la resta de platges el passat 1 de juny. Els agents, un 30% de dones, es mouran en bicicleta i a peu pel passeig també per fer patrullatge.
D'altra banda, Pere Granadosacompanyat del regidor de Gestió del Territori, Marc Montagut, s’ha reunit amb la secretària d’Hisenda de la Generalitat, Marta Espasa, i el secretari d’Hàbitat Urbà i Territori, Agustí Serra; per tal de donar la "màxima celeritat" a la dotació del finançament necessari per a l’execució de les obres d’ordenació i urbanització de l’àmbit de l’Eix Cívic, en compliment de l’acord de col·laboració entre la Generalitat i l’Ajuntament, signat el novembre de 2013.
La inversió prevista per al desenvolupament d’aquesta actuació urbanística, que elimina definitivament el traçat ferroviari, és de 9,5 milions, amb la qual s’ordenarà i embellirà un gran àmbit públic de 7 hectàrees, amb zones verdes i espais per al passeig i l’esbarjo de les persones; i espai per una mobilitat sostenible (Tren-tram i carrils bici); i no inclou la part reservada als edificis, que resta suspesa.
Salou obre la comissaria de platja fins al setembre
La Policia Local atén una mitjana de dues mil persones al llarg de tota la temporada alta
ARA A PORTADA
-
La Generalitat estudia ampliar les freqüències dels trens entre Tarragona i Barcelona TarragonaDigital
-
-
La tercera edició de la Festa Modernista de Reus arriba amb més participants que mai TarragonaDigital
-
-
La desena edició del FICVI homenatjarà Emma Vilarasau amb el Premi Honorífic a la trajectòria TarragonaDigital
Publicat el 13 de juny de 2022 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Ampliat fins al 3 de novembre el termini per presentar candidatures als Premis de Medi Ambient Ciutat de Reus
-
Societat Arriben les IX Jornades Gastronòmiques de la Cuina de l’Arròs de Tardor de Mont-roig del Camp i Miami Platja
-
Societat REDESSA lidera la conversa sobre els reptes del sector logístic
-
Societat Obertes les inscripcions per a la V Cursa Inclusiva i Adaptada de Tarragona
-
Societat El govern de Montblanc rectifica i manté la bonificació de l’IBI per plaques solars
-
Societat El Port de Tarragona adjudica la renovació dels equips de control fronterer de la terminal de creuers