L'Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys ha finalitzat la senyalització de diferents camins, masies i rutes municipals. Una tasca ingent que s'ha tancat amb la col·locació de 118 estaques i 173 rètols per "facilitar els desplaçaments entre els nuclis" i marcar "els punts d'interès del municipi".
Tots els rètols incorporen el destí i la distància en quilòmetres, mentre que les senyalitzacions inclouen una estaca i un rètol específic per als 56 masos i masies. En total, la xarxa de camins senyalitzats abasta 31,6 quilòmetres, mentre que les rutes de senderisme en sumen 24,2.
Es reparteixen en cinc rutes, que són la de la cova de la Via, la del puig de Tiula, la del Pi Sol, la del Pèlag i la Cova Gran i la de la font i els safaretjos del Papiolet. Aquestes rutes estan senyalitzades amb 68 estaques i rètols de seguiment.
Per fer aquesta acció han calgut "mesos de mesuraments sobre el terreny, confecció de rètols i digitalització de camins", expliquen des del consistori. Aquesta va ser la proposta més votada dels pressupostos participatius de l'any 2021.
Sant Jaume dels Domenys senyalitza diferents camins, masies i rutes municipals
S'han posat gairebé 300 estaques i rètols per facilitar els desplaçaments i marcar els punts d'interès
ARA A PORTADA
-
Les contractacions prèvies a la Setmana Santa redueixen l'atur a Tarragona en prop d'un miler de persones TarragonaDigital
-
La reinvenció de l'antiga N-340 a Miami Platja: continuen les obres per convertir-la en un eix comercial TarragonaDigital
-
El sector turístic de la demarcació de Tarragona registra ocupacions al voltant del 90% per Setmana Santa TarragonaDigital
-
-
Tarragona viu amb devoció, fe i solemnitat la processó del Sant Enterrament de Divendres Sant TarragonaDigital
Publicat el
10 de març de 2023 a
les 13:33
Actualitzat el
10 de març de 2023 a les
13:43
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona i Reus celebren el Divendres Sant amb els actes més destacats de la Setmana Santa
-
Societat
Tres olis d'oliva verge extra del Camp de Tarragona, entre els millors d'Espanya
-
Societat
El polígon logístic previst a Montblanc i l'Espluga està «estancat»: sense notícies de la promotora
-
Societat
El Col·legi de Metges de Tarragona considera que l'ampliació del servei d'ictus és «insuficient»
-
Societat
Estudien instal·lar un tendal al carrer Llovera de Reus per fer ombra durant els mesos més calorosos
-
Societat
Exhumen cinquanta combatents de la Guerra Civil enterrats en una fossa comuna de la Bisbal de Montsant
