Pas endavant per a la consolidació de l'edifici municipal del carrer Castell, 1 de l'Espluga de Francolí. La Junta de Govern Local ha aprovat el projecte com a pas previ a la formalització de la contractació de les obres que es procedirà per tràmit d'urgència a inicis del 2024.
En aquest sentit, es tracta d'un projecte valorat en 111.565,94 euros (IVA inclòs), dels quals 80.000 euros es finançaran amb una subvenció de Diputació de Tarragona. Els treballs permetran recuperar el volum de l'edifici.
Amb l'execució del projecte es consolidarà l'estructura i es farà una coberta, amb l'objectiu de garantir la seguretat estructural de l'edifici i dels immobles veïns.
Per altra banda, a la Junta d'aquest dimecres dia 8 de novembre també s'ha aprovat la tercera certificació de les obres de millora de l'accés a l'Espluga Park i l'aprovació d'un conveni interadministratiu per la cessió del fons familiar de la família Civit i Martí de cal Fartet a l'Arxiu Comarcal.
S'aprova el projecte de consolidació de l'edifici municipal del carrer del Castell de l'Espluga
Societat
Es tracta d'un projecte valorat en 111.565,94 euros
ARA A PORTADA
-
Economia El sector turístic de Tarragona afronta l'estiu amb optimisme: preveu igualar les xifres de l'any passat TarragonaDigital
-
Societat L'associació de l'àrea metropolitana del Camp de Tarragona crea una agència per atreure inversions TarragonaDigital
-
Successos Un home mor ofegat a la platja de Llevant de Salou: cinquena víctima de l'estiu a Tarragona TarragonaDigital
-
Societat Ematsa inicia obres de renovació de la xarxa de distribució d'aigua en diversos carrers de Tarragona TarragonaDigital
-
Economia Ferrmed xifra en més de 7.000 milions les actuacions «urgents» a fer als corredors del Mediterrani i de l'Ebre TarragonaDigital
- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el
08 de novembre de 2023 a
les 12:25
Et pot interessar
-
Societat
Operatiu policial de control al mercadet ambulant dels dilluns de Salou
-
Societat
Tarragona vigilarà amb drons les zones de roques i difícil accés de les platges del municipi
-
Societat
Comencen les obres de remodelació del parc de Maria Mercè Marçal del Morell
-
Societat
Mor als 47 anys Jovita Dolç, ànima del restaurant Miramar de Cambrils
-
Societat
El sector turístic de Tarragona s'entusiasma amb el Tour de França tot i relativitzar l'impacte econòmic
-
Societat
Retiren una balena morta de la platja de l'Almadrava, al Baix Camp
