La plaça Padreny de Sarral compta amb una nova estació lúdica adaptada també per a persones amb mobilitat reduïda instal·lada permanentment ben a prop del recinte escolar. Els elements de jocs es troben integrats en aquests cubs de metacrilat blanc que acullen diferents jocs com una diana, una oca, un laberint, un tres en ratlla i funcionen amb imants, per tant, tothom qui porti una moneda o qualsevol altre element metàl·lic podrà jugar sense problemes.
L'estació té també dos punts de càrrega de dispositius electrònics que funcionen gràcies a dues plaques solars que s'hi troben instal·lades al cap damunt. A més d'això també hi ha uns calaixos ben protegits de l'aigua de la pluja on s'hi troben llibres infantils i alguns d'altres per a públic general que han estat donats per la Biblioteca Mossèn Tomàs Capdevila.
S'hi troben integrades també plantes per a naturalitzar l'espai així com també s'hi han instal·lat dues grans torretes de plàstic on l'objectiu és plantar-hi encara més vegetació per a donar un toc més natural a la plaça Padreny.
Sarral estrena una nova zona de jocs amb biblioteca inclosa
L'espai està ubicat ben a prop del recinte escolar
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 02 de març de 2023 a les 15:45
Et pot interessar
-
Societat L'onzena edició de la Music Valls Va de Vins es renova i bat rècord de cellers inscrits
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys