Aquest dilluns 20 d'octubre ha quedat tallada al trànsit l'avinguda d'Andorra de Tarragona, en el tram entre la plaça Imperial Tàrraco i l'avinguda de Catalunya. Aquesta via, una de les principals entrades a la capital tarragonina, es talla per dur a terme les obres de rehabilitació del ferm de calçada i la implantació d’un carril bici. Durant aquesta setmana es duran a terme els treballs de fresat i asfaltat de la calçada, amb la previsió que el tall de trànsit finalitzi el dia 24 d'octubre.
En aquest sentit, els usuaris de pàrquings privats hi podran entrar i sortir entre les sis de la tarda i les nou del matí, segons ha informat l'Ajuntament de Tarragona en un comunicat. El dia 24, un cop finalitzats els treballs d'asfaltge, es pintarà la línia divisòria dels carrils i s'obrirà al trànsit.
Del 27 al 31 d'octubre, es durant a terme les tasques de senyalització horitzontal amb el trànsit reobert. Finalment, fins al dia 31 d'octubre no es permetrà l'estacionament a l'avinguda d'Andorra.