La presidenta de l'EMT, Sonia Orts, ha destacat que "per al 2024 congelem els preus del bitllet senzill i dels abonaments, i també assumim el cost del 20% de bonificació perquè la ciutadania es beneficiï del 50% de descompte en tots els abonaments del transport públic municipal".
Pel que fa als avantatges socials, aquests es mantenen en la seva totalitat: gratuïtat per als infants de 0 a 3 anys, bonificació del 25% per a persones empadronades a Tarragona, títols ATM bonificats T-16 adreçats a nens i nenes d'entre 4 i 16 anys, així com bonificacions en el títols ATM per a aturats i famílies monoparentals i famílies nombroses.
Gairebé 11 milions de viatgers durant el 2023
Aquest 2023, l'EMT preveu assolir un rècord històric de viatgers anuals en els autobusos municipals, amb 10.910.000 passatgers. Aquesta xifra representa un increment del 17,2% respecte dels usuaris de l'any 2022, i un augment del 4,9% respecte l'any 2019 que, fins al moment, se situava com l'any rècord de l'EMT pel que fa al número de viatgers anuals.Durant el 2023 s'han incrementat les persones usuàries amb abonaments al transport públic municipal en un 26,8% respecte de l'any anterior. Per tipus d'abonament, destaca l'increment de viatgers de la T20/90 (un 14,1% més), la T50/45 (+35,5%), la TJove (+9,4%) i la TTarraco (+45,5%).
Respecte de l'any anterior, també han augmentat els viatges d'infants amb abonaments de fins a 16 anys en un 51%.