L'Ajuntament de Tarragona i el de Valls han convocat un minut de silenci aquest diumenge al matí per recordar les víctimes del terratrèmol del Marroc, a la una del migdia i a dos quarts de dotze del matí, respectivament.
L'Ajuntament de Reus l'ha previst per diumenge a les set de la tarda. D'aquesta manera, els representants polítics i la comunitat marroquina han mostrat el condol a les víctimes i als familiars. Tarragona compta amb més de 8.000 persones de nacionalitat marroquina, mentre que a Reus són unes 7.700 persones. El Consolat del Marroc a Tarragona ha habilitat el telèfon 679357573 per atendre els familiars afectats pel terratrèmol.
L'alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha ofert al govern del Marroc, a través de la cònsol de Tarragona, tan material com, si és precís, els voluntaris de Protecció Civil perquè puguin ajudar en les tasques de rescat de persones víctimes del terratrèmol.
Tarragona, Reus i Valls se solidaritzen amb les víctimes i familiars del terratrèmol al Marroc
Tarragona compta amb més de 8.000 persones de nacionalitat marroquina, mentre que a Reus són unes 7.700 persones
ARA A PORTADA
-
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats del 17-A en el vuitè aniversari dels fets TarragonaDigital
-
-
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip posen en marxa un sistema intel·ligent per gestionar el turisme TarragonaDigital
-
-
Apareixen excrements en una piscina de Tarragona i detecten uns inesperats responsables TarragonaDigital
Publicat el 10 de setembre de 2023 a les 17:45
Actualitzat el 10 de setembre de 2023 a les 17:48
Et pot interessar
-
Societat Reus Participa incorpora preferències temàtiques per oferir informació més personalitzada
-
Societat La Comissaria Mòbil de la Guàrdia Urbana incrementa un 20% els serveis als barris de Reus
-
Societat Reus renova l'enllumenat del nucli antic i el tomb de ravals amb una inversió de més de 100.000 euros
-
Societat El director del Parc Natural de la Serra de Montsant reclama accedir a les finques privades per fer-hi gestió forestal
-
Societat La Xarxa Vendrellenca exigeix la millora del manteniment i la neteja de les illes de contenidors
-
Societat Denuncien que el 94% dels refugis climàtics de Tarragona han estat tancats durant l'onada de calor