El ple municipal de Tarragona, reunit en sessió ordinària aquest divendres, ha aprovat la moció presentada per Junts per Tarragona per tal que es tiri endavant una campanya de bons de descompte -en la línia que han fet Reus o Barcelona- per al comerç local.
La proposta ha estat aprovada per unanimitat, malgrat que inicialment el govern municipal va descartar aquesta opció. La intenció de l'àrea de Comerç, segons ha detallat la consellera Mary López, és ampliar els descomptes no tan sols a les botigues sinó també a bars, restaurants i perruqueries, a través de l'app Som Comerç. De moment es desconeix com es concretarà i en quins terminis.
[noticia]39491[/noticia]
Tarragona també tindrà bons de descompte per al comerç local
La iniciativa es tirarà endavant arran d'una moció de Junts
Publicat el 18 de desembre de 2020 a les 10:53
Et pot interessar
-
Societat Cambrils recorda les víctimes dels atemptats del 17-A en el vuitè aniversari dels fets
-
Societat Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip posen en marxa un sistema intel·ligent per gestionar el turisme
-
Societat Reus Participa incorpora preferències temàtiques per oferir informació més personalitzada
-
Societat La Comissaria Mòbil de la Guàrdia Urbana incrementa un 20% els serveis als barris de Reus
-
Societat Reus renova l'enllumenat del nucli antic i el tomb de ravals amb una inversió de més de 100.000 euros
-
Societat El director del Parc Natural de la Serra de Montsant reclama accedir a les finques privades per fer-hi gestió forestal