El 30 de desembre de 2023 tindrà lloc la quarta edició de la cursa VIP de Muntanya Sant Silvestre, amb dos recorreguts que es desenvolupen majoritàriament per camins i pistes del Paratge Natural d'Interès Nacional de Poblet, al terme municipal de Vimbodí i Poblet.
La VIP de Muntanya ofereix dues rutes de participació: la cursa d'11 km, per a persones a partir de 16 anys i amb un desnivell de 625 m; i la cursa de 6 km i/o caminada, per a persones a partir de 10 anys i amb un desnivell de 286 m. A més, cada cursa compta amb diverses categories que seran premiades. Totes les persones participants majors de 18 anys rebran un obsequi.
La sortida i l'arribada de les dues curses es farà a partir de les 10 del matí des del Monestir de Poblet.
La VIP de Muntanya Sant Silvestre està organitzada per l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet, amb el suport de Drac Actiu i l'Associació Esportiva Ekke, i amb la col·laboració del Museu i forn del Vidre de Vimbodí i Poblet, Garcia Vicent i Celler Vidbertus.
Torna la cursa VIP de Muntanya Sant Silvestre de Vimbodí i Poblet
L'organització ofereix dues rutes de participació
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 21 de novembre de 2023 a les 17:51
Et pot interessar
-
Societat Reus repinta les bústies de la recollida pneumàtica d’escombraries
-
Societat La Guàrdia Urbana de Tarragona activa un dispositiu especial per les festes de Santa Tecla
-
Societat Arriba la segona edició de Centcelles, el festival tardoromà de Constantí
-
Societat Santa Coloma de Queralt acollirà el concert de les Quatre Estacions de Vivaldi amb motiu dels 300 anys
-
Societat Viñuales defensa que els nouvinguts són «imprescindibles» pel futur de Catalunya en l'acte de la Diada
-
Societat L'AFA de l'Escola Prat de la Riba de Reus mantindrà les protestes per reclamar «mesures urgent» per a la seguretat dels infants