El Servei Català de Trànsit (SCT) preveu una operació tornada de Setmana Santa complicada pel temporal i recomana evitar conduir aquest diumenge a la tarda. "Demanem que s'eviti circular aquesta tarda per les condicions desfavorables del temps", ha assenyalat el director de l'SCT, Ramon Lamiel, a RAC1.
"Si algú pot anticipar el retorn al matí o ajornar-lo a demà, millor", ha continuat Lamiel, que ha avançat que no es podran desplegar els carrils addicionals previstos a l'AP-7 i la C-32 davant la previsió de pluja. "No podrem posar els carrils addicionals perquè això s'ha de fer en condicions òptimes i no en situacions de risc. Es fa amb cons i, en cas de pluja i vent, no són estables i poden caure", ha apuntat el director de Trànsit.
"Aquests carrils addicionals van molt bé perquè capten entre un 10% i un 15% del trànsit, permetent diluir la intensitat del tronc central", ha manifestat Lamiel, que ha comentat que van funcionar "molt bé" en la recent operació sortida de Setmana Santa.
Uns 590.000 vehicles està previst que retornin a l'àrea metropolitana de Barcelona en les properes 48 hores, amb la màxima preocupació a l'AP-7, tant al tram nord com al tram sud. "El pic que tenim previst per avui diumenge és entre les 20.00 i les 22.00 hores. Havíem pensat en instal·lar els carrils addicionals a partir de les cinc de la tarda, però no podrà ser", ha lamentat el director de l'SCT, que ha recordat que l'única via alternativa és la C-32, gratuïta al tram nord i de peatge al sud.
Trànsit no podrà habilitar carrils addicionals en l'operació tornada de Setmana Santa
Es demana evitar conduir aquest diumenge a la tarda i avançar o retardar la tornada per les condicions desfavorables del temps
ARA A PORTADA
-
Un camió perd les bigues de ferro que transportava i talla l'AP-7 a Tarragona durant sis hores TarragonaDigital
-
Cabra del Camp acaba amb els talls diaris en el subministrament d'aigua potable al Mas del Plata Albert Oliva
-
-
-
El fotògraf Carles Cubos presenta al Teatre Principal de Valls el documental «In-side: viatge d’un outsider» TarragonaDigital
Publicat el 31 de març de 2024 a les 11:55
Actualitzat el 12 d’abril de 2024 a les 11:22
Et pot interessar
-
Societat Denuncien que els contenidors soterrats de Sant Salvador estan «en un estat deplorable»
-
Societat Reus engega noves obres a les voreres en cinc punts de la ciutat amb una inversió de més de 170.000 euros
-
Societat PortAventura World es transforma en un univers de por i diversió amb més de 50 dies de Halloween
-
Societat Un poble del Baix Camp no té cobertura mòbil i d'internet des de fa un mes: es passen la pilota
-
Societat La rehabilitació cardíaca amb fisioteràpia de l'Hospital Joan XXIII és una història d'èxit
-
Societat Adif finalitza les obres al nus ferroviari de Sant Vicenç de Calders per a la seva integració al corredor mediterrani