Un nou bingo i sala de jocs obrirà abans de finals d'any a la ciutat de Reus. Segons ha informat Canal Reus TV, una nau del polígon AgroReus s'està adequant per acollir el negoci, que ocuparà dos pisos. El mitjà afegeix que, per part de l'Ajuntament, només es confirma l'existència d'una llicència d'obres.
La ubicació del nou negoci seria a tocar del dipòsit municipal de vehicles i a dos carrers de l'Estadi Municipal. A la cantonada dels carrers de Víctor Català i de Francesc Ferrer i Guàrdia hi ha una nau que fa unes setmanes que està en obres. Es tracta de l'immoble on hi havia hagut el bar-restaurant Arcos 91, i que ara canviarà radicalment d'ús.
Segons la informació facilitada pel mitjà reusenc, la previsió dels propietaris és que la nova instal·lació pugui obrir portes el mes d'octubre. De les dues plantes que tindrà, una allotjarà un bingo, mentre que l'altra l'ocuparà una sala de jocs. Amb les obres en marxa, els propietaris estarien tramitant el canvi de llicència d'activitat, de la de restauració que s'havia explotat anteriorment, a la de jocs.
Un antic restaurant de Reus es convertirà en una sala de jocs
El nou negoci, de dues plantes, podria obrir el mes d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’agost de 2023 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat
La platja Punta d’en Guineu, escenari del primer bany de l'any 2026 a Roda de Berà
-
Societat
Torredembarra compra bicicletes per fer classes d’educació viària als infants
-
Societat
Marcos Galindo és el primer nadó de 2026 al Camp de Tarragona
-
Societat
Tarragona impulsa la neteja de la riera de Riu Clar per reduir el risc d'inundació
-
Societat
Els dos quarts premis de la Grossa de Cap d'Any cauen a Cambrils i el Vendrell
-
Societat Mont-roig del Camp aprova un pressupost de 2026 de gairebé 30 milions d'euros
