Prop d'un miler de persones han pres part aquest diumenge 4 de juny a la 79a edició de la Festa de la Bicicleta del Vendrell. La jornada tenia, com és habitual, un caràcter solidari, que va permetre recaptar 600 euros per a l'associació Infància Robada.
Pel que fa als premis, l'escola La Parellada de Santa Oliva es va endur el del grup que venia de més lluny. El del grup més nombrós va ser per a l'escola Àngels Garriga, que també va guanyar el premi a la millor carrossa. En aquest apartat van quedar en segon i tercer lloc les escoles Pau Casals i Àngel Guimerà.
Finalment, l'escola Garbí va obtenir el premi al grup més divertit i original, per davant de l'associació Infància Robada i l'escola bressol El Puig. Com a acte previ, el divendres a la nit es va fer la pedalada nocturna entre el Vendrell i Coma-ruga amb la col·laboració del club Open Natura.
Un miler de persones prenen part a la Festa de la Bicicleta del Vendrell
S'han recaptat 600 euros per a l'associació Infància Robada
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 07 de juny de 2023 a les 09:38
Actualitzat el 07 de juny de 2023 a les 09:45
Et pot interessar
-
Societat Sant Jordi lliura la rosa a la Princesa enmig del clamor popular de Montblanc
-
Societat Santa Coloma de Queralt ja disposa del nou Pla Local de Joventut
-
Societat Torna a Reus la jornada de lleure saludable «A la nit, entaula't!» amb propostes lúdiques i participatives
-
Societat Més de cinquanta denúncies a Tarragona en una setmana durant la campanya contra les distraccions al volant