Els Mossos d'Esquadra i personal de seguretat d'Adif evacuen a uns 80 passatgers d'un tren de Rodalies que es dirigia cap a Alcover, a Tarragona. Els fets han succeït aquest dijous al migdia entre Lleida i Torredembarra, segons ha explicat una de les passatgeres del vehicle que ha compartit per X la situació.
L'avaria ha provocat el tall del servei en la línia R14 entre Reus i Alcover (Tarragona), ja que es tracta d'un tram de via única i aquest vehicle s'ha quedat paralitzat i avariat enmig del recorregut.
Els treballadors han escortat les 80 persones del tren fins a l'andana més pròxima, la de la Selva del Camp, a Tarragona. La usuària es queixava que no funcionava l'aire condicionat a dins del vehicle i que "algú ha vist fum", fet que ha saltat l'alarma entre els passatgers.
Algú ha vist fum. Llavors, por.
— Elisenda Ros Farré (@ElisendaRosF) August 7, 2025
Hem baixat tots del tren i hem anat caminant per la via fins a la Selva del Camp.
A mi ara em ve a buscar la família, ja no m'espero a un altre "apanyo" de @Renfe pic.twitter.com/8WlCLI1pyS
Protecció Civil ha activat la prealerta Ferrocat pel tall de la línia de via única i ja han establert transport alternatiu per carretera entre les estacions de la Selva del Camp i Reus.
🚅 Prealerta #FERROCAT
— Protecció civil (@emergenciescat) August 7, 2025
Circulació interrompuda a la R14 per un tren avariat a la Selva del Camp (Baix Camp), en un tram de via única#ProteccióCivil pic.twitter.com/jOaS6G7tuB