El número 3 del carrer del Falciot està ocupat i això ha despertat l'alarma dels veïns de la urbanització de Boscos de Tarragona. Es tracta d'un xalet vigilat, segons l'entitat veïnal, per quatre gossos "de raça perillosa" que haurien mossegat fins i tot una noia. L'immoble és propietat de la Sareb i va quedar buit després de la darrera crisi econòmica. Josep Anton Solé, advocat i president de l'Associació de Veïns de Boscos, lamenta que "la policia no serveix" per resoldre les ocupacions que poden arribar a aquesta zona a causa de la nova legislació que impedeix desnonar ocupes fins a la finalització de l'estat d'alarma.
És per això que dissabte han convocat una caminada-esmorzar a dos quarts d'una del migdia per "discutir què podem fer". Una de les opcions plantejades és fer de somatents o torns de vigilància per evitar l'entrada il·legal a les cases. A banda d'ocupacions, els veïns acusen cada cop més l'existència de robatoris al llarg del dia o fins i tot en cap de setmana. La major part dels habitatges són segones residències o són buides moltes hores i això facilita l'acció dels delinqüents.
De moment, no saben si en el cas del carrer Falciot la Sareb ha presentat denúncia. El xalet es va quedar buit i el banc en demanava "preus exorbitants". Arran de l'ocupació, l'entitat veïnal creu que ja hi deuen viure 5 o 6 persones, que en podrien ser més a través del lloguer irregular d'habitacions. De moment no s'ha notificat cap delicte provinent de les persones que hi resideixen, però l'AAVV assegura que n'hi ha que tenen antecedents.
Veïns de Boscos de Tarragona es plantegen fer de somatents per evitar ocupacions dels xalets
Aquest dissabte han convocat una caminada al carrer del Falciot
ARA A PORTADA
-
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats del 17-A en el vuitè aniversari dels fets TarragonaDigital
-
-
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip posen en marxa un sistema intel·ligent per gestionar el turisme TarragonaDigital
-
-
Apareixen excrements en una piscina de Tarragona i detecten uns inesperats responsables TarragonaDigital
Publicat el 24 de febrer de 2021 a les 13:57
Et pot interessar
-
Societat Reus Participa incorpora preferències temàtiques per oferir informació més personalitzada
-
Societat La Comissaria Mòbil de la Guàrdia Urbana incrementa un 20% els serveis als barris de Reus
-
Societat Reus renova l'enllumenat del nucli antic i el tomb de ravals amb una inversió de més de 100.000 euros
-
Societat El director del Parc Natural de la Serra de Montsant reclama accedir a les finques privades per fer-hi gestió forestal
-
Societat La Xarxa Vendrellenca exigeix la millora del manteniment i la neteja de les illes de contenidors
-
Societat Denuncien que el 94% dels refugis climàtics de Tarragona han estat tancats durant l'onada de calor