Veïns del sector Nirvana dels Masos de Coma-ruga, al Vendrell, han mostrat la seva oposició a la possible obertura d'una gran superfície comercial d'alimentació en aquesta zona. La portaveu d'aquest grup de residents és Pepi Mercadé, que va ser presidenta del Centre d'Iniciatives i Turisme (CIT). Mercadé ha assegurat a TarragonaDigital que aquesta cadena d'alimentació s'ha d'ubicar a la zona que es coneix amb el nom de 'la nàutica', a tocar de l'N-340.
El principal problema és que la càrrega i la descàrrega dels camions es faria pel carrer de la Creu del Sud, on hi ha moltes residències. "És un carrer molt estret, i el pas de camions i tràilers provocaria moltes molèsties", avisa Mercadé, que compara aquesta situació amb la que van patir els veïns de la zona dels Garrofers amb l'obertura d'un altre supermercat. En aquell cas es va acabar fent un carril de desacceleració des de l'N-340 per accedir directament a la superfície comercial.
Els veïns ja han fet arribar el seu malestar a l'Ajuntament del Vendrell i altres administracions. Creuen que no té sentit que s'obri un altre gran supermercat a la zona, quan ja n'hi ha dos, un dels quals "està fent aigües perquè no hi ha prou gent". "Si al final han d'acabar tancant, ja sabem què passa quan queden naus buides", critiquen. Mercadé també recorda que el sector dels Masos té una "xarxa d'electricitat deficient".
Veïns dels Masos de Coma-ruga s'oposen a l'obertura d'un gran supermercat
Societat
Lamenten els problemes que els provocarà el pas de camions pels seus carrers
ARA A PORTADA
-
Economia La demarcació de Tarragona manté un creixement econòmic «favorable i dinàmic», segons un estudi de la URV ACN
-
Societat Els treballadors de Dow a Tarragona convoquen quatre dies de vaga contra els acomiadaments ACN
-
Economia L'empresa reusenca MaserGrup compra el negoci de fabricació de Skjodt-Barrett a l'Amèrica del Nord ACN
-
Successos Detenen dos empleats d'una empresa de manteniment de línies elèctriques per robar cablejat a l'Espluga de Francolí ACN
Publicat el
01 d’agost de 2023 a
les 09:08
Actualitzat el
01 d’agost de 2023 a les
09:27
Et pot interessar
-
Societat
L'extresorera de l'IMSST declara que Ballesteros signava les factures de contractes caducats que li presentaven
-
Societat
Comaigua impulsa solucions circulars per reforçar la seguretat hídrica del Baix Camp
-
Societat
EMATSA triplica el control de plagues a Tarragona i la Canonja l'estiu a causa de les altes temperatures
-
Societat
Aigües de Reus inverteix més d’1 milió d’euros per controlar fuites i millorar l’eficiència de la xarxa
-
Societat
Vaga de maquinistes a Tarragona: usuaris de Rodalies i de l'alta velocitat, preocupats per la seguretat ferroviària
-
Societat
Maten a trets un home ingressat a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona
