Aquest cap de setmana de juliol ha estat el primer de calor intensa des que ha començat la temporada d'estiu 2023 i, com era d'esperar, les platges de la Costa Daurada s'han omplert de gom a gom de banyistes intentant passar les altes temperatures d'una manera més amena.
Tanmateix, no només els humans han gaudit d'uns dies radiants d'estiu. En unes precioses i espectaculars imatges gravades per una noia tot just davant de la platja de la Pineda, es pot veure un grup de dofins de gran bellesa gaudint de l'aigua.
Segons ha explicat l'autora dels vídeos, @miriamsss, a TarragonaDigital.com, les imatges van ser gravades aquest diumenge, 9 de juliol, pels volts de dos quarts de cinc de la tarda.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qFpM8OMtEJw[/youtube]
Els dofins nedaven feliçment davant de la platja de la Costa Daurada, a uns 17 metres mar endins, a l'altura de l'espigó de la Pineda tocant amb l'accés al Port de Tarragona. Sens dubte, un moment màgic i preciós que transmet pau i posa de manifest la importància de tenir cura del nostre entorn perquè totes les espècies en puguin gaudir d'aquesta manera.
És habitual que es vegin dofins a la Costa Daurada, però no ho és tant veure imatges com aquestes d'ells nedant de forma tan tranquil·la i tan pròxima a embarcacions, sense espantar-se i fugir. Així doncs, unes imatges que de ben segur que la Míriam no oblidarà i que ha compartit amb tothom perquè no ens perdem aquest moment màgic.
VÍDEO: Precioses imatges d'un grup de dofins nedant davant de la platja de la Pineda
Una noia va gravar les meravelloses imatges dels dofins gaudint de l'aigua, un moment màgic i de gran bellesa
ARA A PORTADA
-
Estat i Generalitat diuen que Rodalies es reprendrà de manera parcial aquest dilluns Bernat Surroca Albet
-
-
Desconcert entre els usuaris de regionals a Tarragona en una nova jornada crítica a la xarxa ferroviària TarragonaDigital
-
La Gala dels Sols de la Guia Repsol convertirà Tarragona i Reus en un «carnaval gastronòmic» TarragonaDigital
-
Publicat el 10 de juliol de 2023 a les 09:06
Actualitzat el 10 de juliol de 2023 a les 10:05
Et pot interessar
-
Societat
Una incidència a l'R-15 entela la represa dels trens regionals al Camp de Tarragona: «Estem una mica farts»
-
Societat
Reus reforça la seva posició en l'àmbit turístic a FITUR reinvindicant la figura d'Antoni Gaudí
-
Societat
Alcover implanta un nou model de recollida de residus al polígon industrial Roques Roges
-
Societat
Altafulla amplia la zona blava amb un centenar de noves places
-
Societat
Oferta de feina: el Morell busca vigilants municipals
-
Societat
Liciten les obres entre la platja del Miracle i la platja de l'Arrabassada
