Vila-seca va donar el tret de sortida a les festes de Nadal amb la construcció del Pessebre de Sorra, a principis de desembre amb la seva 24a edició. El municipi ara es prepara per celebrar dues tradicions ben arrelades per tancar l'any: el Tradicional Bany de Sant Silvestre a la platja de la Pineda i l'arribada de l'Home dels Nassos a Vila-seca. Aquestes celebracions tindran lloc el diumenge 31 de desembre a les 12.00 i a les 17.45 hores, respectivament.
La concentració per rebre l'Home dels Nassos es farà a la plaça de l'Església, amb la participació dels Gegants i Grallers de Vila-seca. Des d'aquí, es dirigiran cap a l'estació de tren on, a les 18.17 hores, arribarà l'Home dels Nassos. Des del balcó de la Casa Consistorial, pronunciarà el seu discurs acompanyat dels Gegants i Grallers, l'Esbart Dansaire Ramon d'Olzina i els Amics del Cavall de Vila-seca.
Els més petits podran portar les seves cartes a l'oficina màgica de Ses Majestats els Reis Mags d'Orient, oberta els dies 30 i 31 de desembre, de 10.00 a 14.00 hores, al Castell de Vila-seca.
La música també serà protagonista a Vila-seca amb el concert de Nadal de la Jove Orquestra Intercomarcal, programat per al divendres 29 de desembre a les 21.00 hores a l'Auditori. A més, el Teatre El Centru acollirà l'obra "Els Pastorets" el 30 de desembre a les 19.00 hores, amb una altra funció prevista per al 7 de gener a les 11.00 hores. Per als joves, la Festa de Cap d'Any al Pavelló Municipal d'Esports començarà a la 1 de la matinada del dilluns 1 de gener.
El Parc Infantil de Nadal romandrà obert fins al 30 de desembre al Pavelló, mentre que el Parc Jove tancarà les portes el dia 29. Finalment, l'esperada arribada dels Reis Mags d'Orient tindrà lloc el divendres 5 de gener.
Després de la Cavalcada pels carrers de la vila, els Reis es dirigiran al Castell per saludar els vila-secans des del balcó. A les 19.00 hores arribaran a la Pineda i a les 20.00 hores a la Plana. La retransmissió en directe de l'espectacle audiovisual al Castell es podrà veure també des de l'interior del Celler i, per primera vegada, al Parc del Pinar de Perruquet de la Pineda.
Vila-seca encara el tram final dels actes de les festes de Nadal
El bany de Sant Silvestre, els Reis d'Orient i l'Home dels Nassos són alguns dels actes destacats
ARA A PORTADA
-
Els reptes dels candidats a rector de la URV: millorar de la docència i buscar recursos per a nous equipaments TarragonaDigital
-
Els jugadors del Barça celebren els títols d'aquesta temporada a PortAventura World Antonio Ramos Llauradó
-
L'Ajuntament de Reus aprova el projecte d’instal·lació de tendals al carrer de Llovera TarragonaDigital
-
Més de 2.000 professors es manifesten pels carrers de Tarragona per reclamar més recursos per a l'educació Antonio Ramos Llauradó
-
Publicat el
28 de desembre de 2023 a
les 16:09
Actualitzat el
28 de desembre de 2023 a les
16:13
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona desplega un nou sistema d'intel·ligència turística per millorar la gestió dels fluxos de visitants
-
Societat
Protesta per reclamar la continuïtat del transport adaptat de persones amb discapacitat al Tarragonès
-
Societat
Els professors tallen l'entrada a Tarragona per l'N-240: desenes de conductors atrapats
-
Societat
L'Hospital Joan XXIII de Tarragona inicia un tractament amb làser per a tumors de bufeta sense passar per quiròfan
-
Societat
L'Ajuntament de Mont-roig del Camp posa a la venda 12 solars municipals a la zona de Bonmont Terres Noves
-
Societat
Tarragona ho té tot a punt per a la celebració de la Bicicletada Popular 2026
