ACTUALITZACIÓ 7.36 hores
L’incendi a Repsol Petroli continua cremant 12 hores després del seu inici. Bombers del parc químic han passat la nit treballant per extingir les flames, un objectiu que encara no ha arribat, malgrat que està controlat.
Segons ha informat Protecció Civil, el CECAT s’ha mantingut en contacte amb Repsol durant tota la nit i el PLASEQTA continua activat en prealerta.
NOTÍCIA ORIGINAL
Incident al polígon petroquímic de Tarragona. Segons ha informat Protecció Civil, un incendi a les instal·lacions de Repsol Petroli ha obligat a activar en fase de prealerta el Plaseqta. Tot i que de moment es desconeixen més detalls, des d'emergències sí que han confirmat que la situació s'ha pogut controlar ràpidament, tot i que l’incendi a quarts d’onze de la nit continuava per extingir i amb els operaris treballant-hi.
Els fets han tingut lloc al polígon de la Pobla de Mafumet on hi ha instal·lada Repsol Petroli, pels volts de les vuit de la tarda segons l’empresa, malgrat que Protecció Civil no ha notificat a la població l’incident fins a les 21.20 hores. La mateixa empresa ha informat el CECAT que hi ha hagut un "conat d'incendi" a la zona freda de la planta d'olefines.
Segons Repsol, no hi ha hagut cap persona afectada. Els serveis d'emergències han informat que la situació s'ha pogut controlar ràpidament amb els mitjans propis de l'empresa i els bombers del parc químic instal·lats a l'àrea.
Tanmateix, a conseqüència de l'incident, Repsol ha notificat que ha activat la torxa. Cal recordar que les torxes són elements de seguretats de les empreses petroquímiques i, com ha estat en aquest cas, s'activen en casos d'emergència.
Activat en prealerta el Plaseqta per un incendi a Repsol Petroli
Repsol ha activat la torxa de seguretat per un incendi
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica amb les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 22 de novembre de 2023 a les 21:47
Actualitzat el 23 de novembre de 2023 a les 07:42
Et pot interessar
-
Successos Un motorista ferit en un accident de trànsit a la C-51 al Vendrell
-
Successos El radar enxampa un nou conductor a una velocitat d'escàndol a la C-14 a Reus
-
Successos Desarticulen un grup criminal que tenia la seva base estratègica a Vila-seca
-
Successos Munta un sidral a Tarragona, orina al carrer i acaba denunciat per alteració de l'ordre públic
-
Successos Els cacen en un magatzem de cànnabis al Baix Camp i intenten fugir amb un revòlver carregat
-
Successos Demanen set anys i mig de presó per l'excap de la Policia Local de Montblanc acusat de «col·locar» la seva parella