Agredeix la seva parella amb un cúter, s'autolesiona i es tira pel celobert a Tarragona

L'agressor, que hauria atacat el seu company sentimental mentre dormia, ha estat traslladat en estat molt greu a un hospital

Publicat el 10 d’abril de 2022 a les 11:22

Matí mogut a la Part Alta de Tarragona després que un home hagi agredit la seva parella amb una arma blanca i després s'hagi llençat per una finestra al pati interior de l'edifici. Els fets han tingut lloc al voltant de dos quarts de vuit del matí en un pis del carrer Civaderia, a la Part Alta de Tarragona. El presumpte agressor —que ha fet servir un cúter— ha agredit el seu company sentimental mentre aquest dormia.

 

La víctima, que ha patit ferides lleus al coll, ha aconseguit refugiar-se al lavabo, mentre que el presumpte agressor s'ha autolesionat, moment en què han arribat els efectius dels Mossos d'Esquadra. Davant la situació, l'home ha amenaçat de tirar-se per una finestra al pati interior de l'edifici, una acció que ha acabat fent tot i els intents dels agents de la policia catalana.

 

L'agressor pateix ferides molt greus després de precipitar-se des d'uns 15 metres

A causa de la caiguda, que hauria estat des d'uns 15 metres, l'agressor ha patit ferides molt greus i ha estat traslladat a un centre hospitalari. L'altre home, que ha patit ferides lleus al coll, també ha ingressat en un hospital per ser atès.

 

Els Mossos d'Esquadra acusen l'agressor d'un delicte de temptativa d'homicidi i un altre de lesions.