Incident a l'Escola Joan XXIII de Bonavista, a Tarragona, després de l'agressió a un professor per part de l'alumnat, segons ha informat el digital Tots21. La direcció del centre educatiu tarragoní, que ha confirmat els fets al citat mitjà, ha posat els fets en coneixement dels Mossos d'Esquadra i de la Inspecció d'Educació.
En aquest sentit, no han transcendit detalls sobre la gravetat de l'agressió. Així mateix, no s'ha confirmat si ens els fets només hi ha un alumne implicat o n'hi ha més. Pel que fa a la policia catalana i als Serveis Territorials d'Educació no han fet comentaris sobre la qüestió.
L'Escola Joan XXIII de Bonavista va néixer l'any 1967, gràcies a l'impuls de Faustino Arnal, capellà del barri. Actualment, s'imparteixen estudis des de llar d'infants fins a batxillerat, passant per formació professional, infantil, primària i secundària.
Agredeixen un professor de l'Escola Joan XXIII de Bonavista
La direcció del centre ha posat els fets en coneixement dels Mossos d'Esquadra i de la Inspecció d'Educació
Publicat el 31 de gener de 2024 a les 10:45
Et pot interessar
-
Successos Escorcolls en magatzems de material falsificat a Salou provoquen nous incidents amb el «top manta»
-
Successos Detenen quatre lladres molt actius que actuaven al tram de l'AP-7 a Tarragona
-
Successos Troben morta a Tarragona la María Ángeles, la dona desapareguda a Torredembarra
-
Successos Es declara un incendi de vegetació al camí Fondo de Bràfim
-
Successos Rescaten diverses tortugues en perill d'extinció en un municipi del Baix Camp
-
Successos Surrealista «accident» a Reus: un cotxe a la fuga i sense evidències del xoc