La Policia Local d'Altafulla ha alertat de fins a tres petits incendis que en els darrers dies s'han detectat a l'espai natural de la Plana del Vinyet del municipi del Baix Gaià. Segons ha explicat a 'Altafulla Ràdio' el caporal de la policia altafullenca, Jordi Gil, en els darrers dies van localitzar un rodamón que feia foc a la zona per escalfar-se, que va ser advertit pels agents sobre la perillositat d'aquesta pràctica.
El darrer d'aquests incendis, segons el citat mitjà, va tenir lloc aquest mateix dilluns al matí, quan una veïna va avisar que havia vist fum en una zona més enllà del búnquer de la platja, entre els termes municipals de Tarragona i Altafulla. Agents de la Policia Local van desplaçar-se fins al lloc dels fets, apagant les flames del petit foc.
Els Bombers de la Generalitat també van desplaçar fins a la zona una dotació, que va remullar la zona. Les flames, segons va explicar el cos d'emergències, va afectar una superfície de tres metres quadrats, sense afectar cap persona ni habitatge.