Aparatós accident d'un camió que transportava bigues de fusta a la carretera N-340, al seu pas pel terme municipal de Bellvei, a la comarca del Baix Penedès. Els fets han tingut lloc poc abans de les dotze del migdia —avís a les 11.53 hores— al punt quilomètric 1.194 de la citada via, concretament en la primera rotonda abans de la circumval·lació venint des del Vendrell.
El camió implicat en l'incident ha bolcat i ha perdut part de la càrrega que transportava. Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han atès el conductor del vehicle.
Així mateix, s'han mobilitzat dues dotacions de Bombers de la Generalitat, que s'han encarregat de retirar la càrrega del vehicle de la calçada.
Aparatós accident a l'N-340 al Baix Penedès: un camió bolca i perd la càrrega
Els fets han tingut lloc poc abans del migdia al terme municipal de Bellvei
ARA A PORTADA
-
-
-
El preu del lloguer s’enfila a Reus i Cambrils amb pujades de fins al 28% en un any TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Valls demana 25 milions d’euros al Pla de Barris per recuperar el Centre Històric TarragonaDigital
-
Reus reviu el seu passat modernista amb un viatge a l'any 1900 durant tot el cap de setmana TarragonaDigital
Publicat el 18 de setembre de 2023 a les 17:15
Et pot interessar
-
Successos Un home de 60 anys cau en una zona de difícil accés amb el seu quad a Aiguamúrcia
-
Successos Roben en tres cotxes a Tarragona, fugen de la policia contra direcció i acaben detinguts
-
Successos Detenen un membre dels Boixos Nois a Tarragona per incidents en la final de la Copa del Rei
-
Successos Condemnen el pare del nadó maltractat a Montblanc a deu anys i mig de presó i 1 milió d'euros d'indemnització
-
Successos Tres detinguts a Roda de Berà com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de drogues
-
Successos Incendi en una pila de residus a l'exterior d'una indústria a Constantí: hi ha un bomber ferit