Un home d'uns 70 anys ha resultat ferit greu en ser apunyalat aquest dissabte al matí al centre de Tarragona. Els fets han passat poc després de les onze del matí a la rambla President Francesc Macià, segons ha avançat 'El Caso'.
Segons han explicat els Mossos d'Esquadra a l'ACN, la víctima ha estat colpejada i apunyalada amb una arma blanca. La policia té en marxa una recerca per detenir l'agressor i manté una investigació oberta.
L'home ha estat atès per personal del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que ha mobilitzat una ambulància avançada i una altra de bàsica, i l'ha traslladat a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.
Apunyalen un home de 70 anys al centre de Tarragona
L'home es troba en estat greu i també ha estat colpejat
Publicat el 20 de gener de 2024 a les 16:39
Et pot interessar
-
Successos
Detenen un grup de lladres de supermercats a Torredembarra: prop d'un centenar d'antecedents policials
-
Successos
Fuig drogat i begut d’un control a la C-14 i acaba patint un accident a Reus després de la persecució policial
-
Successos
Espectacular accident amb tres vehicles implicats i quatre ferits greus a la C-37 a Valls
-
Successos
Tornen a detenir el lladre que robava benzina de camions a Tarragona: més de 40 antecedents policials
-
Successos Dues persones ferides en un accident de trànsit a l'AP-7 a Altafulla
-
Successos
Desarticulada una xarxa de tràfic internacional de drogues amb epicentre al Baix Camp
