Un home d'uns 70 anys ha resultat ferit greu en ser apunyalat aquest dissabte al matí al centre de Tarragona. Els fets han passat poc després de les onze del matí a la rambla President Francesc Macià, segons ha avançat 'El Caso'.
Segons han explicat els Mossos d'Esquadra a l'ACN, la víctima ha estat colpejada i apunyalada amb una arma blanca. La policia té en marxa una recerca per detenir l'agressor i manté una investigació oberta.
L'home ha estat atès per personal del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que ha mobilitzat una ambulància avançada i una altra de bàsica, i l'ha traslladat a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.
Apunyalen un home de 70 anys al centre de Tarragona
L'home es troba en estat greu i també ha estat colpejat
Publicat el 20 de gener de 2024 a les 16:39
Et pot interessar
-
Successos
Mor un motorista en una sortida de via a Vimbodí i Poblet
-
Successos
Els treballs de reparació de la línia de tren entre Vinaixa i Montblanc s’allargaran fins a finals d’any
-
Successos
Troben el cos en descomposició d'un home desaparegut el setembre al Baix Penedès
-
Successos
El Concurs de Castells de Tarragona, ajornat fins a les quatre de la tarda de diumenge
-
Successos
L'acusat de matar la seva exparella a Calafell afirma que va colpejar-la amb una pedra per defensar-se
-
Successos
Un veí de Tarragona dona positiu en dos controls d'alcoholèmia a la Rioja en la mateixa tarda
