Jornada complicada a la Conca de Barberà. L'episodi de ventades d'aquest dijous dia 23 d'octubre han provocat diversos danys greus arreu del territori, i en concret a la comarca.
Segons ha informat Endesa, una de les incidències més destacades del país s’ha registrat a Montblanc, on 4.052 abonats s’han quedat sense subministrament elèctric a causa d’una avaria a la xarxa.
A més, tal com avança Nova Conca, una segona incidència afecta 3.557 abonats repartits entre quinze municipis de la comarca, fet que eleva a més de 7.500 els abonats afectats per problemes de subministrament a la Conca de Barberà.
Els equips tècnics d’Endesa treballen per restablir el servei el més aviat possible, mentre els ajuntaments i serveis d’emergència de la comarca fan seguiment de la situació.
