Una baralla amb armes blanques a Salou acaba amb dos homes ferits

Ambdós implicats en els fets, un dels quals va acabar detingut, tenen antecedents policials

Publicat el 22 de maig de 2026 a les 10:23

La Policia Local de Salou ha detingut un home després d'una baralla amb armes blanques al mig del carrer de Carles Buïgas del municipi del Tarragonès, en què tots dos implicats van resultar ferits. Ho ha avançat el digital El Caso i fonts properes al cas ho han confirmat a l'ACN. Els fets van tenir lloc dimecres 20 de maig a la nit, quan els dos homes, amb antecedents policials, es van enfrontar en aquesta coneguda artèria de la ciutat.

En rebre l'avís, els agents s'hi van desplaçar i van trobar un dels implicats ferit a l'avantbraç. Els policies van prendre declaració a la víctima, que va facilitar una descripció del presumpte agressor que havia fugit. Poc després, els efectius policials el van localitzar, el van detenir i el van lliurar als Mossos d'Esquadra, ja que presentava una ferida al coll.

Es tracta del segon incident que es produeix a Salou en els darrers dies, després que el passat dissabte 16 de maig un individu agredís la seva parella embarassada al mig del carrer. La dona va ser traslladada a un centre mèdic, mentre que l'agressor va ser detingut.

Escull Tarragona Digital com la teva font preferida de Google