La Guàrdia Urbana de Tarragona ha detingut un home per la seva participació en una baralla. Els fets van tenir lloc aquest dimarts 19 de març, poc abans de dos quarts de cinc, a la Part Alta de la capital tarragonina. El cos policial va rebre l'avís des d'un comerç, que va informar dels fets, aportant també fotografies dels implicats.
Després de comprovar les fotos i parlar amb alguns testimonis, es va iniciar una recerca que va donar resultat amb la localització de tres dels implicats a la Part Baixa de Tarragona. En aquest sentit, es va detenir un d'ells, un jove de 24 anys, per alteració de l'ordre públic i exhibició de dues armes blanques.
La Guàrdia Urbana, que no té constància de persones ferides arran de la baralla, va desplegar quatre patrulles per localitzar i detenir els implicats en els fets.
Baralla entre joves amb armes blanques a la Part Alta de Tarragona
La policia va detenir un dels implicats, un jove de 24 anys, acusat d'alteració de l'ordre públic
-
- Antonio Ramos Llauradó Responsable de l'edició Tarragona a TarragonaDigital
Publicat el 20 de març de 2024 a les 12:13
Et pot interessar
-
Successos Un motorista ferit greu per un accident a la T-11 a Reus
-
Successos Detingut a Tarragona un jove lladre per diversos assalts violents a àvies en ple carrer
-
Successos Una nova avaria entre Salomó i Roda de Berà talla la circulació de trens a l'R13
-
Successos Aturen una dona en un control policial al Priorat i i la seva actitud nerviosa l’acaba delatant
-
Successos Càritas de l'Espluga de Francolí deixa la Sala Parroquial per risc d'esfondrament
-
Successos Un accident de trànsit provoca retencions a l'AP-7 a l'altura de Tarragona