Agents de la Guàrdia Civil de l'Ametlla de Mar, especialistes en Fiscal i Fronteres, investiguen cinc persones com presumptes autors d'un delicte contra la propietat industrial per haver posat a la venda més de 500 articles falsificats en establiments del Baix Ebre i la Ribera d'Ebre. Aquesta situació de venda d'articles falsificats es va detectar durant diverses inspeccions del cos policial en diversos establiments comercials.
En un comunicat, la Benemèrita ha explicat que entre aquests articles falsificats que estaven a la venda hi havia rellotges intel·ligents, auriculars, fundes de telèfons mòbils i carregadors d'una coneguda marca. En aquest sentit, el material comissat estaria valorat en uns 40.000 euros.
Jutjats d'Amposta i Tortosa s'han fet càrrec de les diligències del cas
Aquesta actuació en diversos establiments de les Terres de l'Ebre s'emmarca en una sèrie d'inspeccions fiscals en diversos comerços de les dues comarques per a la protecció de la propietat industrials i dels consumidors, evitant d'aquesta manera el frau, el contraban i la comercialització d'articles falsificats.
Diversos jutjats d'Amposta i Tortosa s'han fet càrrec de les diligències del cas.