La Guàrdia Urbana de Tarragona es va endur una desagradable sorpresa en el transcurs d'un control rutinari a la ciutat. Els agents de la policia tarragonina van observar com un vehicle estava circulant de manera errònia, fent ziga-zagues, un símptoma que ja va fer saltar totes les alarmes.
Immediatament, la policia va donar l'ordre per aturar el conductor del vehicle. Quan li van practicar les pertinents proves d'alcoholèmia, la persona que portava el volant va donar un resultat positiu de 0,84 mg/l, una taxa molt elevada i que certificava l'estat d'embriaguesa en què es trobava el conductor.
Però el succés no va acabar aquí. Quan la Guàrdia Urbana de Tarragona va comprovar les dades del conductor va veure que tenia el carnet retirat després d'haver perdut tots els punts, motiu pel qual no tenia permesa la circulació.
Els agents de la policia tarragonina van obrir diligències penals al conductor davant d'aquests fets i també el van denunciar per circular sense tenir els punts del carnet.
Circula fent ziga-zagues a Tarragona, l'aturen i s'emporten una sorpresa
La Guàrdia Urbana de Tarragona va obrir diligències penals al conductor
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de setembre de 2023 a les 12:26
Actualitzat el 06 de setembre de 2023 a les 12:34
Et pot interessar
-
Successos «Narcos» des de la presó del Catllar: desarticulades dues perilloses bandes amb abast estatal
-
Successos El Sindicat d'Habitatge de Reus denuncia coaccions a una família per part d'una empresa de desocupació
-
Successos Desapareguda una dona de 47 anys a Valls: demanen la col·laboració ciutadana per trobar-la
-
Successos Tarda d'incendis a Tarragona i Valls: cremen pneumàtics en un parc i un vehicle en ple carrer
-
Successos Tallen la TV-2126 a Calafell per un accident amb un ferit greu
-
Successos Mor en caure des d’un terrat per un cop de calor mentre treballava a Tarragona