Els Mossos d'Esquadra han detingut a Salou tres homes, d'entre 22 i 41 anys, com a presumptes autors d'un delicte de furt. Els fets van tenir lloc aquest dijous al migdia quan agents de paisà van detectar que un cotxe circulava a gran velocitat i de manera temerària per la C-14, a l'entrada del municipi de la Costa Daurada.
Durant la maniobra per aturar el vehicle, els Mossos van observar com el copilot llençava un objecte per la finestra. Un cop estacionat, els agents van localitzar una bossa de mà amb diversos objectes a l'interior del turisme que corresponia a un robatori denunciat hores abans a Cambrils.
Així mateix, els policies també van trobar el telèfon mòbil que un dels detinguts hauria tirat a la calçada. Ara com ara, els Mossos han retornat, pràcticament, tots els objectes robats al seu propietari.
Pel que fa als tres arrestats, la policia catalana ha informat que passaran a disposició judicial en les pròximes hores.
Cometen un robatori a Cambrils, condueixen temeràriament i acaben detinguts a Salou
Els Mossos han arrestat tres homes, d'entre 22 i 41 anys, com a suposat autors d'un delicte de furt
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juny de 2023 a les 17:03
Actualitzat el 23 de juny de 2023 a les 17:04
Et pot interessar
-
Successos «Narcos» des de la presó del Catllar: desarticulades dues perilloses bandes amb abast estatal
-
Successos El Sindicat d'Habitatge de Reus denuncia coaccions a una família per part d'una empresa de desocupació
-
Successos Desapareguda una dona de 47 anys a Valls: demanen la col·laboració ciutadana per trobar-la
-
Successos Tarda d'incendis a Tarragona i Valls: cremen pneumàtics en un parc i un vehicle en ple carrer
-
Successos Tallen la TV-2126 a Calafell per un accident amb un ferit greu
-
Successos Mor en caure des d’un terrat per un cop de calor mentre treballava a Tarragona