L'autopista AP-7 continua acumulant accidents en el seu tram tarragoní. En aquesta ocasió els fets han tingut lloc a l'altura de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant i només s'hi ha vist implicat un camió.
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), es tractaria d'una sortida de via d'un camió. El vehicle de gran tonatge ha quedat completament fora de la vida, però així i tot els Mossos d'Esquadra han tallat un dels carrils de l'AP-7 per dur a terme les tasques d'auxili.
Fins al lloc dels fets també s'hi han desplaçat efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que després de comprovar l'estat del conductor l'han atès i hauria resultat ferit de caràcter lleu.
L'avís per l'accident ha estat rebut a les 17.31 hores, i els fets han tingut lloc al quilòmetre 284 de l'AP-7. El succés ha tornat a generar llargues cues en aquesta concorreguda via tarragonina, tot just el dia en què un informe de Trànsit ha revelat que un tram de l'AP-7 a les Terres de l'Ebre, entre Amposta i Freginals, és el que acumula més víctimes mortals en la darrera dècada durant les vacances d'estiu.
Cues a l'AP-7 tarragonina per un nou accident amb un camió implicat
Un camió ha patit una sortida de via a l'AP-7 tarragonina
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juliol de 2023 a les 18:19
Actualitzat el 11 de juliol de 2023 a les 18:28
Et pot interessar
-
Successos
La Guàrdia Civil intervé 15 quilos de peix sense traçabilitat en un control a la llotja de Tarragona
-
Successos
Detenen dos homes i desmantellen una plantació interior de marihuana a Cambrils
-
Successos
La Policia Local de Valls enxampa fins a cinc vegades en un any una persona que conduïa sense carnet
-
Successos
Condemnen l'excap de la policia local de Montblanc a nou mesos de presó per afavorir la seva parella en unes oposicions
-
Successos
Es cala foc en un terreny agrícola entre Pira i Montblanc
-
Successos
Cinc anys de presó per a l'home que va intentar matar el seu company en un habitatge abandonat a Tarragona
