Agents del Seprona de la Guàrdia Civil han intervingut 465 quilos de llentiscle recol·lectat en un espai d'interès natural protegit a Pratdip (Baix Camp). Avisats per l'Agrupació en Defensa Forestal del poble, els agents van localitzar tres homes que haurien collit i empaquetat l'arbust de forma clandestina en un dels boscos del terme municipal.
Els presumptes autors dels fets han estat denunciats per incomplir la normativa de patrimoni natural i de biodiversitat, a més d'accedir al medi natural amb una furgoneta sense cap habilitació administrativa.
Les denúncies, segons ha explicat la Guàrdia Civil, es remetran al departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat. El llentiscle intervingut s'ha entregat a la deixalleria municipal per ser destruït.
Denunciats per recol·lectar llentiscle en un espai protegit al Baix Camp
El Seprona ha intervingut prop de mitja tona d'aquest arbust que s'havia collit de forma clandestina al terme municipal de Pratdip
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2024 a les 14:45
Actualitzat el 11 de gener de 2024 a les 15:02
Et pot interessar
-
Successos S'incendia una casa a la plaça del Blat de Valls, a tocar del Museu Casteller
-
Successos Enxampen in fraganti dues persones mentre assaltaven un apartament turístic a Salou
-
Successos Atropellament mortal a l'estació de tren de Torredembarra
-
Successos Detingut a Reus un jove per estafar més d'11.000 euros fent trucades fraudulentes
-
Successos L’Ajuntament de Vallmoll alerta d’una nova modalitat de robatori amb força al municipi
-
Successos Un home de 60 anys cau en una zona de difícil accés amb el seu quad a Aiguamúrcia