Gran ensurt aquest matí de dilluns 22 d'agost. Segons ha informat Protecció Civil en una piulada, un tren Intercity ha descarrilat en el seu pas per Reus, a l'altura de la Boella.
En total hi havia 211 passatgers al tren en aquell moment i segons Protecció Civil no hi ha hagut ferits. A conseqüència dels fets, s'ha activat ràpidament en fase de prealerta el pla Ferrocat.
[tweet]1561668009042878464[/tweet]
Els passatgers han estat transbordats a un altre tren per continuar el seu trajecte en una operació que s'ha completat a les 13.15 hores.
El descarrilament ha tingut lloc a l'altura de l'intercanviador d'ample de vies de la Boella, a Reus a les 9.53 hores. Quan el tren estava fent el canvi d'ample de via, una roda ha descarrilat per causes que es desconeixen.
No s'ha hagut d'activar cap dotació del Sistema d'Emergències Mèdiques, ja que no hi ha hagut ferits.
El tren feia el trajecte entre Barcelona i Cadis. Tot plegat ha generat alguns retards en la circulació ferroviària que s'han minimitzat perquè a la zona de l'intercanviador hi ha dues vies.