Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Valls van detenir ahir dijous dia 1 de juny dos homes, de 33 i 46 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, un altre de defraudació de fluid elèctric i tinença d’armes.
L’operatiu policial es va fer després de confirmar l’existència d’una possible plantació de marihuana a l’interior d’una casa ubicada al camí de les Hortes de Valls. A primera hora del matí, els investigadors van accedir-hi amb el suport d’efectius de l’Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) i de la Unitat de Seguretat Ciutadana.
Un cop a l’interior van localitzar 1.422 plantes de marihuana de les quals prop de 300 estaven en un espai d’assecatge. A més, també es van intervenir 59 làmpades, 3 aparells d’aire condicionat, 4 filtres, 50 transformadors, ventiladors i extractors i una arma curta de foc.
Durant l’entrada, els mossos van observar diversos productes fitosanitaris per a la protecció i el creixement dels cultius així com una escomesa de connexió elèctrica fraudulenta que seguidament va ser desmantellada per tècnics especialitzats.
Dos homes que es trobaven a l’interior en el moment de l’entrada i perquisició van quedar detinguts com a responsables de la vigilància i el conreu de la plantació. Es dona la circumstància que un d’ells acumula fins a 15 antecedents policials. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.
Els detinguts han passat aquest migdia a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Valls, qui ha decretat l’ingrés a presó d’un d’ells i la llibertat amb càrrecs de l’altre.
Detenen dos vallencs per cultivar 1.400 plantes de marihuana a l'Alt Camp
La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.
ARA A PORTADA
-
Les obres dels 132 habitatges assequibles de Mas Iglesias de Reus arriben a la recta final TarragonaDigital
-
-
El Suprem obre causa contra l'exalcalde d'Altafulla Fèlix Alonso per un presumpte delicte de prevaricació TarragonaDigital
-
La Diputació de Tarragona amplia el suport al món local amb 75,8 milions d'euros addicionals TarragonaDigital
-
Tanca per sorpresa un restaurant de Reus, reconegut per Repsol i Michelin: «Arriba el moment de parar» TarragonaDigital
Publicat el
02 de juny de 2023 a
les 16:03
Et pot interessar
-
Successos
Detenen tres homes per robar combustible a una quinzena d'autobusos a Vila-seca
-
Successos
Quatre joves trenquen els retrovisors de 16 vehicles a Salou
-
Successos
Un ciclista mor atropellat per un cotxe a l'Alt Camp i el conductor es dona a la fuga
-
Successos
Dispositiu de Mossos i Guàrdia Civil a Tarragona contra el tràfic de marihuana i el blanqueig de capitals
-
Successos
Un accident entre un camió i una furgoneta talla l'AP-7 al Baix Penedès: hi ha cues quilomètriques
-
Successos
Fa un avançament temerari a la C-14 a la Conca de Barberà, provoca un accident i es dona a la fuga
