Detenen un home a Tarragona per intentar endur-se dos menors d'edat durant les festes de Santa Tecla

Successos

Els fets van tenir lloc a la plaça Verdaguer, en ple centre de la ciutat de Tarragona

Publicat el 25 de setembre de 2026 a les 12:31
Actualitzat el 25 de setembre de 2026 a les 12:42

La Guàrdia Urbana de Tarragona va detenir aquest dimecres 23 de setembre un home de 37 anys per haver intentat endur-se dos menors en ple centre de Tarragona, segons ha avançat el digital El Caso i ha confirmat TarragonaDigital. En aquest sentit, està acusat d'un presumpte delicte de detenció il·legal en grau de temptativa. Els fets van tenir lloc poc abans de la nou de la nit a la plaça Verdaguer, en el marc de la celebració del Teclatapa, durant les festes de Santa Tecla.

Segons han explicat fonts consultades de la Guàrdia Urbana, uns pares van requerir la presència de la policia tarragonina per informar que un home que hi havia a la zona volia emportar-se dos menors d'edat i que ho havien impedit.

Després d'escoltar els testimonis, els agents van identificar l'individu i el van detenir. Segons ha informat l'ACN, l'arrestat tindria antecedents per pornografia infantil i inducció a la prostitució. El cas ha passat a mans dels Mossos d'Esquadra que s'han fet càrrec de les diligències.

Escull Tarragona Digital com la teva font preferida de Google