Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest diumenge 6 d'agost un home de 38 anys a Albinyana al qual se li imputen quatre delictes de robatori amb violència perpetrats contra menors d'edat al Baix Penedès. Els robatoris van tenir lloc entre el 8 de juliol i el 5 d'agost a les localitats del Vendrell i de Santa Oliva.
L'home seleccionava víctimes menors d'edat i els demanava que li deixessin el telèfon mòbil per fer una trucada d'emergència. Davant la negativa dels menors, l'acusat no dubtava a exercir la intimidació i amenaces físiques fins que el jove accedia. En aquell moment, el lladre aprofitava per sostreure el mòbil i marxar del lloc dels fets. També els havia robat patinets elèctrics.
A poc a poc, l'home va anar augmentant el seu nivell de violència, fins al punt que en un dels casos va retenir la víctima durant 45 minuts, obligant-lo a passar per diferents comerços per intentar retirar diners de la targeta de crèdit del menor. Els nois se sentien intimidats per la seva agressivitat i pel fet que semblava actuar sota els efectes de les drogues o de la síndrome d'abstinència.
La investigació va permetre als Mossos identificar l'autor d'aquests fets i detenir-lo al carrer del Turó de l'Home, a Albinyana. A més dels quatre delictes de robatori amb violència, se li sumen un delicte de robatori amb força a domicili i un delicte de detenció il·legal. El detingut ha passat a disposició judicial davant el jutjat del Vendrell en funcions de guàrdia.
Detingut un home per robar de forma violenta a diversos menors al Baix Penedès
Successos
Va cometre quatre robatoris al Vendrell i Santa Oliva
ARA A PORTADA
-
Societat La Generalitat busca qui reobri l'antic restaurant Iot de la platja Llarga de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
-
Successos Jutgen un home acusat d'intentar matar la seva parella amb una destral i un martell a Reus ACN
-
Societat Mercaderies per l'Interior convoca una manifestació a Tarragona en contra de les pantalles acústiques ACN
-
Societat La Diputació de Tarragona invertirà 654.000 euros durant el 2027 en la futura Facultat de Medicina de la URV Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L’Ajuntament de Reus impulsa una nova edició de la recollida solidària de joguines Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
07 d’agost de 2023 a
les 17:50
Actualitzat el
07 d’agost de 2023 a les
18:04
Et pot interessar
-
Successos
Desmantellen un magatzem a l'aire lliure amb més d'una tona de marihuana a Figuerola del Camp
-
Successos
Nou intoxicats per norovirus en consumir navalles en un restaurant del Camp de Tarragona
-
Successos
Detenen dos lladres multireincidents per una dotzena de robatoris al Baix Penedès i el Tarragonès
-
Successos
Detenen dos empleats d'una empresa de manteniment de línies elèctriques per robar cablejat a l'Espluga de Francolí
-
Successos
Pané diu que s'estudiaran els protocols de seguretat després del tiroteig: «És inusual i extraordinari»
-
Successos
Què sabem i què no de l'home tirotejat a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona?
