Els dos xocs s'han produït de manera gairebé consecutiva i al mateix punt, ja que el segon ha passat a la cua generada pel primer. El primer d'ells ha implicat un camió i un cotxe i ha obligat a tallar completament l'A-27 en sentit port a primera hora del matí. Concretament, els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 07.50 hores del matí i el sinistre s'ha produït al quilòmetre 1,9 d'aquesta carretera.
Xoc a la cua del primer accident
Per causes que es desconeixen, una furgoneta de repartiment de paqueteria ha xocat contra un vehicle i ha acabat bolcant a la via. Els Bombers de la Generalitat han activat tres dotacions per ajudar en les tasques per recol·locar el vehicle bolcat.El segon accident ha estat al quilòmetre 3 de la mateixa carretera, a les 08.30 hores, i segons sembla s'hauria produït a la cua generada pel primer accident. Segons el Servei Català de Trànsit, tres vehicles han topat a la cua del primer accident.
Els accidents han generat cues a l'A-27 que compliquen el trànsit en aquest punt en sentit al Port de Tarragona. En el primer dels accidents no hi ha hagut ferits, segons Trànsit, però en el segon s'han traslladat dues persones en estat menys greu a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.
En l'accident a l'A-27 a Tarragona, hi treballem 3 dotacions #bomberscat. Han xocat un cotxe i una furgoneta de paqueteria i, posteriorment, un tercer vehicle ha impactat amb els accidentats prèviament.