Matinada accidentada a les carreteres tarragonines. Dues persones han resultat ferides en estat menys greu després de veure'ls involucrades en un accident múltiple a l'N-240, a Vallmoll.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís pel xoc a les 05.37 hores. Els fets han passat a la carretera N-240, al quilòmetre 13,1 a l'altura de Vallmoll. Fins a tres vehicles han col·lisionat per causes que s'investiguen quan circulaven en sentit Tarragona.
El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha enviat quatre ambulàncies per auxiliar les persones ferides. Dues d'elles han estat traslladades a l'hospital Joan XXIII de Tarragona en estat menys greu.
En l'accident també hi han participat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, les quals han treballat per excarcerar una dona atrapada en un dels vehicles implicats, així com diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra.
Dos ferits en un xoc múltiple a l'N-240
L'accident ha tingut lloc de matinada i fins a tres cotxes s'hi han vist implicats
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
-
Adjudiquen les obres de construcció d'un dipòsit per evitar desbordaments al canal de la Móra de Tarragona TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta l'estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp TarragonaDigital
Publicat el 04 d’abril de 2023 a les 11:11
Actualitzat el 04 d’abril de 2023 a les 11:17
Et pot interessar
-
Successos Un home molt violent i amb un ganivet de grans dimensions causa el pànic a Tarragona
-
Successos Una nova incidència torna a tallar els trens de l'R14 entre Reus i Alcover
-
Successos Cacen un conductor amb una taxa d'alcohol increïblement alta circulant pel centre de Reus
-
Successos Roben més de 1.200 euros d'embotits en una parada durant la Firagost a Valls
-
Successos Estabilitzat l'incendi forestal a Alforja
-
Successos Rescat in extremis d’una embarcació sense control a l’entrada del port de Torredembarra