Cap de setmana mogut a Valls. La nit del dissabte dia 29 d'abril, es van originar dos focs simultanis a la zona del barri de Francesc Clols.
Concretament, tal com apunta El Vallenc, els fets van passar entre el pont del torrent de Mas Miquel i el barri de la Colla Vella, en dos llocs diferents però a la mateixa zona.
El cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya i la Policia Local de Valls van rebre l'avís i ràpidament van anar fins al lloc dels fets. Gràcies a la ràpida actuació dels bombers, no es van haver de lamentar danys materials i ràpidament es va poder apagar el foc.
Dos focs simultanis: Nou cap de setmana d'incendis a Valls
Gràcies a la ràpida actuació dels Bombers, ràpidament es van poder sufocar els focs
ARA A PORTADA
-
Torredembarra exigeix una solució la circulació de trens amb mercaderies perilloses pel nucli urbà TarragonaDigital
-
-
El Fòrum de la Justícia de Tarragona costarà 94,2 milions i tindrà gairebé 40.000 m²: «És un dia històric» Antonio Ramos Llauradó
-
Cornudella de Montsant rebutja formar part del parc natural de les Muntanyes de Prades TarragonaDigital
-
L'Ajuntament del Vendrell instal·larà 45 noves càmeres de videovigilància als carrers del municipi TarragonaDigital
Publicat el 02 de maig de 2023 a les 09:40
Et pot interessar
-
Successos Quinze anys de presó per a un dels condemnats per matar un home a Reus l'any 2023
-
Successos Detenen un home a Cambrils que transportava més de 200 quilograms d'haixix
-
Successos Detingut in fraganti un home que intentava adquirir medicaments amb receptes falses a la Conca de Barberà
-
Successos Estabilitzen l'incendi que s'ha declarat en una finca agrícola a l'Alt Camp
-
Successos Intercepten un venedor il·legal del top manta a Tarragona amb més de 700 peces falsificades
-
Successos Absolen l'home acusat d'abusar d'una menor a la Part Baixa de Tarragona el 2024