Dos motoristes ferits greus en dos accidents en poques hores a Tarragona

Un dels sinistres ha tingut lloc a l'N-340, i el segon a la carretera C-12

Publicat el 21 de maig de 2023 a les 21:33
Actualitzat el 21 de maig de 2023 a les 21:41
Tarda de diumenge amb dos accidents de gravetat a les carreteres de Tarragona. En tots dos, han estat motoristes els qui han patit les ferides més greus. Els sinistres han tingut lloc en poques hores de diferència i un ha tingut lloc al Baix Penedès i el segon a la Ribera d'Ebre.

El primer dels accidents ha tingut a lloc quan faltaven pocs minuts per les cinc de la tarda del diumenge 21 de maig. Segons ha explicat el Servei Català de Trànsit (SCT), un motorista ha perdut el control del vehicle a l'N-340, a l'altura de l'Arboç, i ha patit una sortida de via.

El motorista ha patit ferides de gravetat i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha traslladat a l'hospital Joan XXIII de Tarragona després d'estabilitzar-lo al lloc dels fets.

El segon accident ha tingut lloc dues hores més tard, en aquesta ocasió a la carretera C-12 a l'altura d'Ascó, a la Ribera d'Ebre. En aquesta ocasió ha estat un xoc entre un turisme i una motocicleta al quilòmetre 80 de la carretera.

El SEM ha activat l'helicòpter medicalitzat davant de la gravetat de les ferides que ha patit el motorista implicat, mentre que el conductor del cotxe ha resultat il·lès. El motorista també ha estat traslladat a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.