Tot i que oficialment la temporada de bany a Catalunya es va tancar el passat 15 de setembre, en les darreres hores s'han registrat dues noves morts per ofegament a les platges de la Costa Daurada. En aquest sentit, el passat divendres un home de 77 anys va perdre la vida a la platja dels Capellans de Salou, mentre que aquest dilluns al matí la víctima, un home de 76 anys, ha mort a la platja de Llevant de la capital de la Costa Daurada.
Aquest dilluns, un home de 76 anys ha perdut la vida a la platja de Llevant. Els fets, segons ha explicat el 'Diari de Tarragona', han tingut lloc al voltant d'un quart de dotze del migdia. En aquest sentit, els socorristes i els sanitaris del SEM han intentat reanimar la víctima, tot i que no han pogut salvar-li la vida.
Pel que fa a l'home mort el passat divendres, els fets van tenir lloc poc després de les sis de la tarda —avís a les 18.15 hores— a la platja dels Capellans. La víctima, de 77 anys, va ser atesa per efectius del SEM, però els intents no van reeixir i va acabar morint.
Amb aquestes dues morts, ja són tres les víctimes mortals a les platges de la demarcació tarragonina en la segona quinzena de setembre. Cal recordar que el passat 18 de setembre, un home de 63 anys, i nacionalitat francesa, va perdre la vida a la platja de la Pineda.
Dues noves morts per ofegament a les platges de la Costa Daurada
Un home va morir divendres a la platja dels Capellans de Salou, mentre que un altre ha perdut la vida aquest dilluns a la platja de Llevant
ARA A PORTADA
-
Els treballadors d'International Paper de Valls i Montblanc es manifesten contra el tancament de les fàbriques TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Tarragona posa fil a l'agulla a la remodelació de l'eix viari Unió, plaça Prim i Apodaca TarragonaDigital
-
Cues quilomètriques a l'AP-7 per un accident entre dos camions a Mont-roig del Camp TarragonaDigital
-
-
El concurs internacional Cambrils Galera Challenge Repsol corona el seu primer guanyador TarragonaDigital
Publicat el
25 de setembre de 2023 a
les 15:30
Actualitzat el
25 de setembre de 2023 a les
15:41
Et pot interessar
-
Successos
L'abandonament d'una bicicleta robada permet la detenció d'un lladre multireincident a Calafell
-
Successos
Uns 320 agents es despleguen al Camp de Tarragona en un nou dispositiu Kanpai: 33 detinguts i 110 denunciats
-
Successos
El robatori de les aixetes de les fonts de Montblanc costarà a l'Ajuntament entre 4.000 i 5.000 euros
-
Successos
L'acusat d'assassinar i cremar un home a Reus l'octubre de 2023, condemnat a set anys i mig de presó
-
Successos
Els Mossos denuncien disset camions a Tarragona per incomplir les restriccions pel vent a l'AP-7
-
Successos
Detenen l'administrador d'una empresa de Tarragona per presumpta explotació laboral i tràfic d'éssers humans
