Tot i que oficialment la temporada de bany a Catalunya es va tancar el passat 15 de setembre, en les darreres hores s'han registrat dues noves morts per ofegament a les platges de la Costa Daurada. En aquest sentit, el passat divendres un home de 77 anys va perdre la vida a la platja dels Capellans de Salou, mentre que aquest dilluns al matí la víctima, un home de 76 anys, ha mort a la platja de Llevant de la capital de la Costa Daurada.
Aquest dilluns, un home de 76 anys ha perdut la vida a la platja de Llevant. Els fets, segons ha explicat el 'Diari de Tarragona', han tingut lloc al voltant d'un quart de dotze del migdia. En aquest sentit, els socorristes i els sanitaris del SEM han intentat reanimar la víctima, tot i que no han pogut salvar-li la vida.
Pel que fa a l'home mort el passat divendres, els fets van tenir lloc poc després de les sis de la tarda —avís a les 18.15 hores— a la platja dels Capellans. La víctima, de 77 anys, va ser atesa per efectius del SEM, però els intents no van reeixir i va acabar morint.
Amb aquestes dues morts, ja són tres les víctimes mortals a les platges de la demarcació tarragonina en la segona quinzena de setembre. Cal recordar que el passat 18 de setembre, un home de 63 anys, i nacionalitat francesa, va perdre la vida a la platja de la Pineda.
Dues noves morts per ofegament a les platges de la Costa Daurada
Un home va morir divendres a la platja dels Capellans de Salou, mentre que un altre ha perdut la vida aquest dilluns a la platja de Llevant
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Torredembarra invertirà mig milió d'euros en les obres de l'antic escorxador TarragonaDigital
-
La reconstrucció de la torratxa de la Casa Navàs estarà enllestida el primer trimestre del 2026 TarragonaDigital
-
Protesta a Cunit per exigir a l'Ajuntament una solució a les plagues de rates i paneroles TarragonaDigital
-
La dieta mediterrània hipocalòrica i l'exercici redueixen un 31% el risc de desenvolupar diabetis tipus 2 TarragonaDigital
-
El Centre Cívic de Valls arrenca el curs 2025/26 amb 45 activitats i novetats al nou espai de Ca Xapes TarragonaDigital
Publicat el 25 de setembre de 2023 a les 15:30
Actualitzat el 25 de setembre de 2023 a les 15:41
Et pot interessar
-
Successos Un motorista ferit greu per un accident a la T-11 a Reus
-
Successos Detingut a Tarragona un jove lladre per diversos assalts violents a àvies en ple carrer
-
Successos Una nova avaria entre Salomó i Roda de Berà talla la circulació de trens a l'R13
-
Successos Aturen una dona en un control policial al Priorat i i la seva actitud nerviosa l’acaba delatant
-
Successos Càritas de l'Espluga de Francolí deixa la Sala Parroquial per risc d'esfondrament
-
Successos Un accident de trànsit provoca retencions a l'AP-7 a l'altura de Tarragona