Tot i que oficialment la temporada de bany a Catalunya es va tancar el passat 15 de setembre, en les darreres hores s'han registrat dues noves morts per ofegament a les platges de la Costa Daurada. En aquest sentit, el passat divendres un home de 77 anys va perdre la vida a la platja dels Capellans de Salou, mentre que aquest dilluns al matí la víctima, un home de 76 anys, ha mort a la platja de Llevant de la capital de la Costa Daurada.
Aquest dilluns, un home de 76 anys ha perdut la vida a la platja de Llevant. Els fets, segons ha explicat el 'Diari de Tarragona', han tingut lloc al voltant d'un quart de dotze del migdia. En aquest sentit, els socorristes i els sanitaris del SEM han intentat reanimar la víctima, tot i que no han pogut salvar-li la vida.
Pel que fa a l'home mort el passat divendres, els fets van tenir lloc poc després de les sis de la tarda —avís a les 18.15 hores— a la platja dels Capellans. La víctima, de 77 anys, va ser atesa per efectius del SEM, però els intents no van reeixir i va acabar morint.
Amb aquestes dues morts, ja són tres les víctimes mortals a les platges de la demarcació tarragonina en la segona quinzena de setembre. Cal recordar que el passat 18 de setembre, un home de 63 anys, i nacionalitat francesa, va perdre la vida a la platja de la Pineda.
Dues noves morts per ofegament a les platges de la Costa Daurada
Un home va morir divendres a la platja dels Capellans de Salou, mentre que un altre ha perdut la vida aquest dilluns a la platja de Llevant
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de setembre de 2023 a les 15:30
Actualitzat el 25 de setembre de 2023 a les 15:41
Et pot interessar
-
Successos
Actuació d'emergència a la muralla romana de Tarragona per un despreniment
-
Successos
Roba en una benzinera a Torredembarra amb una arma blanca, hi torna uns dies després i acaba detingut
-
Successos
Triplica la taxa d'alcoholèmia i acaba xocant contra la Policia Local de Valls
-
Successos
Les càmeres lectores de matrícules permeten la detenció de dues persones a Torredembarra
-
Successos
Persecució de pel·lícula durant 36 quilòmetres per l'AP-7 a Tarragona per detenir un motorista «fitipaldi»
-
Successos
Tràgic incendi a Constantí: un home mort, quatre persones ferides i diversos rescatats
