El trencament de la canonada de distribució d'aigua a Tortosa ha obligat a interrompre el servei a la ciutat, segons ha informat l'Ajuntament de la capital ebrenca. L'incident a la canonada s'ha produït en el marc de les obres d'ampliació de l'Hospital Verge de la Cinta, que executa la Generalitat.
El consistori ha explicat que els tècnics d'Aigües de Tortosa han començat a treballar per poder restablir el servei amb normalitat al més aviat possible. Així mateix, s'ha demanat a la ciutadania que faci servir la quantitat mínima d'aigua.
Arran del trencament de la canonada, l'aigua ha baixat per diversos carrers de la capital ebrenca fins al centre de la ciutat.
El trencament de la canonada de distribució deixa Tortosa sense aigua
L'incident ha tingut lloc en el marc de les obres d'ampliació de l'Hospital Verge de la Cinta de la capital ebrenca
Publicat el 13 de febrer de 2024 a les 16:35
Et pot interessar
-
Successos
Intenten comprar en una àrea de servei de l'AP-7 a Tarragona amb una targeta robada i acaben detinguts
-
Successos
Detenen dos lladres a Reus per robar una cadena d'or a una dona gran
-
Successos
Interrompuda la circulació de trens entre Picamoixons i Lleida per un robatori de coure
-
Successos
Una represa de l'incendi forestal d'Aiguamúrcia activa diverses dotacions dels Bombers
-
Successos
Els Bombers donen per controlat el nou incendi d'Aiguamúrcia
-
Successos
Estabilitzat el nou incendi a l'Alt Camp després de cremar 1,5 hectàrees
