El trencament de la canonada de distribució d'aigua a Tortosa ha obligat a interrompre el servei a la ciutat, segons ha informat l'Ajuntament de la capital ebrenca. L'incident a la canonada s'ha produït en el marc de les obres d'ampliació de l'Hospital Verge de la Cinta, que executa la Generalitat.
El consistori ha explicat que els tècnics d'Aigües de Tortosa han començat a treballar per poder restablir el servei amb normalitat al més aviat possible. Així mateix, s'ha demanat a la ciutadania que faci servir la quantitat mínima d'aigua.
Arran del trencament de la canonada, l'aigua ha baixat per diversos carrers de la capital ebrenca fins al centre de la ciutat.
El trencament de la canonada de distribució deixa Tortosa sense aigua
L'incident ha tingut lloc en el marc de les obres d'ampliació de l'Hospital Verge de la Cinta de la capital ebrenca
Publicat el 13 de febrer de 2024 a les 16:35
Et pot interessar
-
Successos
Detenen un individu per robar les propines de diversos bars de Tarragona
-
Successos
Ferit greu un home en un accident de parapent a l'Arbolí
-
Successos
Mor un treballador en caure del terrat d'un hotel a Salou
-
Successos
Desarticulen un grup criminal que cultivava marihuana en interiors al Camp de Tarragona i el Penedès
-
Successos
Aturen el conductor d'un patinet per saltar-se un semàfor, li troben una bossa amb droga i acaba detingut
-
Successos
Les dades policials constaten que en el darrer any els delictes han baixat un 2,7% a la ciutat de Tarragona
