Les persones que circulaven per l'autovia A-7 a l'altura de Tarragona aquesta tarda de dimarts, 12 de setembre, han pogut veure una gran columna de fum negre que s'aixecava a tocar de la carretera.
Malgrat l'espectacular imatge, ha estat un incendi que la ràpida actuació dels Bombers de la Generalitat ha aconseguit que no anés a més. Els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 16.30 hores i s'indicava que hi podia haver un incendi a tocar d'aquesta carretera.
Els bombers han activat tres dotacions fins al lloc dels fets, en un descampat entre l'A-7 i el barri tarragoní de Parc Riuclar. Allí han desallotjat per precaució una masia, tot i que els bombers han pogut controlar ràpidament les flames i evitar que arribessin a la carretera A-7.
Els bombers es mobilitzen per un incendi a tocar de l'A-7 a Tarragona
Una gran columna de fum ha alertat els usuaris de la carretera i s'ha hagut de desallotjar una masia de la zona
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2023 a les 18:34
Actualitzat el 12 de setembre de 2023 a les 18:43
Et pot interessar
-
Successos Tallen la TV-2126 a Calafell per un accident amb un ferit greu
-
Successos Mor en caure des d’un terrat per un cop de calor mentre treballava a Tarragona
-
Successos Agredeix un policia a Torredembarra que intentava aturar una baralla multitudinària i intenta fugir
-
Successos Retards als trens d'alta velocitat entre Barcelona i Madrid per una incidència al Camp de Tarragona
-
Successos Un camió arrenca 300 metres de cable a Riudoms i deixa sense Internet unes 200 cases
-
Successos Una explosió en una barca de lloguer a Cunit deixa un menor ferit amb cremades