Les persones que circulaven per l'autovia A-7 a l'altura de Tarragona aquesta tarda de dimarts, 12 de setembre, han pogut veure una gran columna de fum negre que s'aixecava a tocar de la carretera.
Malgrat l'espectacular imatge, ha estat un incendi que la ràpida actuació dels Bombers de la Generalitat ha aconseguit que no anés a més. Els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 16.30 hores i s'indicava que hi podia haver un incendi a tocar d'aquesta carretera.
Els bombers han activat tres dotacions fins al lloc dels fets, en un descampat entre l'A-7 i el barri tarragoní de Parc Riuclar. Allí han desallotjat per precaució una masia, tot i que els bombers han pogut controlar ràpidament les flames i evitar que arribessin a la carretera A-7.
Els bombers es mobilitzen per un incendi a tocar de l'A-7 a Tarragona
Una gran columna de fum ha alertat els usuaris de la carretera i s'ha hagut de desallotjar una masia de la zona
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2023 a
les 18:34
Actualitzat el
12 de setembre de 2023 a les
18:43
Et pot interessar
-
Successos
Detenen dos lladres amb 44 antecedents que dormien dins d'un camió robat a Tarragona
-
Successos
Els Bombers rescaten un gos a Cabra del Camp atrapat entre els coixins del sofà
-
Successos Tres joves fugen d'un control policial dels Mossos i acaben detinguts a Montblanc
-
Successos
Denunciat per provocar un brutal accident a Torredembarra: conduïa begut a 200 km/h
-
Successos
Es cala foc en una coneguda polleria de Valls
-
Successos
Intervenen prop de 5.000 ampolles de begudes alcohòliques il·legals al Vendrell
