Les persones que circulaven per l'autovia A-7 a l'altura de Tarragona aquesta tarda de dimarts, 12 de setembre, han pogut veure una gran columna de fum negre que s'aixecava a tocar de la carretera.
Malgrat l'espectacular imatge, ha estat un incendi que la ràpida actuació dels Bombers de la Generalitat ha aconseguit que no anés a més. Els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 16.30 hores i s'indicava que hi podia haver un incendi a tocar d'aquesta carretera.
Els bombers han activat tres dotacions fins al lloc dels fets, en un descampat entre l'A-7 i el barri tarragoní de Parc Riuclar. Allí han desallotjat per precaució una masia, tot i que els bombers han pogut controlar ràpidament les flames i evitar que arribessin a la carretera A-7.
Els bombers es mobilitzen per un incendi a tocar de l'A-7 a Tarragona
Una gran columna de fum ha alertat els usuaris de la carretera i s'ha hagut de desallotjar una masia de la zona
ARA A PORTADA
-
La nova unitat de la Guàrdia Urbana de Tarragona fa balanç: 1.643 denúncies i 14 detinguts en tres mesos TarragonaDigital
-
-
-
La Brigada d'Intervenció Rapida de Reus fa balanç del primer any: 1.832 intervencions a la via pública Redacció
-
La Guàrdia Urbana de Tarragona aposta per la tecnologia per millorar la seguretat i la transparència TarragonaDigital
Publicat el 12 de setembre de 2023 a les 18:34
Actualitzat el 12 de setembre de 2023 a les 18:43
Et pot interessar
-
Successos
Un treballador pateix un accident laboral al Baix Penedès i perd part d'un braç
-
Successos
Cues quilòmetres a l'AP-7 a Roda de Berà arran de l'accident múltiple: l'AP-7, tallada unes hores
-
Successos Un accident múltiple amb 17 vehicles implicats provoca el caos a l'AP-7 a Tarragona
-
Successos
Arriba a judici el tiroteig del barri de Sant Josep Obrer de Reus del 2024: hi ha cinc homes acusats
-
Successos
Busquen una noia menor d'edat de Banyeres del Penedès desapareguda des de fa dies
-
Successos
Desmantellen una organització criminal dedicada al tràfic de drogues al Baix Penedès i el Tarragonès
