Els Mossos busquen 3 encaputxats que han assaltat dues cases a Alcover i Figuerola del Camp

En els controls de cerca també hi ha intervingut un helicòpter

Publicat el 03 de maig de 2023 a les 08:03
Actualitzat el 03 de maig de 2023 a les 11:26
Tarda convulsa a l'Alt Camp a causa d'un robatori. Ahir dimarts dia 2 de maig, uns encaputxats van assaltar amb violència dues cases a Figuerola del Camp i a Alcover Segons avança el Diari de Tarragona, a les 15.22 h quatre individus van entrar en un habitatge a Figuerola i van cometre el robatori quan hi havia el propietari dins. Quan van tenir el botí, van escapar-se direcció a la muntanya.

Arran dels fets i de l'avís que van rebre els Mossos d'Esquadra, es va muntar el Dispositiu Gàbia per diferents carreteres de la comarca. En aquest sentit, gràcies a aquests controls, a les 17.25 h una patrulla va poder identificar i detenir un dels presumptes lladres a la carretera TV-7041 entre Alcover i Mont-ral. Es tracta d'un home de nacionalitat espanyola amb 32 antecedents delictius.

Seguidament, més d'una desena de patrulles van desplegar-se en aquesta zona boscosa per tal de localitzar els altres tres participants en el robatori. També va intervenir-hi un helicòpter, que va tornar a la seva base de Sabadell quan es va fer de nit. Tot i l'ampli desplegament policial, de moment no s'han pogut detenir la resta de membres de la banda.