Els Mossos d'Esquadra han denunciat penalment un camioner a Tarragona que circulava superant més de sis vegades la taxa d'alcoholèmia permesa per l'autopista.
El conductor, de 57 anys, anava fent ziga-zagues per l'AP-7 el diumenge a les 17.00 hores quan va ser vist per una testimoni que va trucar a la policia. Un cop aturat, l'home presentava una taxa d'alcohol ingerida de 0,92 mg/l.
L'incident s'ha produït en plena operació de tornada de Setmana Santa, un moment en què les carreteres catalanes van especialment plenes. Uns 285.000 vehicles havien tornat a l'àrea metropolitana de Barcelona aquest dilluns a les 10.00 hores, segons les dades actualitzades pel Servei Català de Trànsit (SCT).
En plena operació tornada de Setmana Santa per l'AP-7 a Tarragona fent ziga-zagues
Successos
Un camioner és caçat multiplicant per 6 la taxa d'alcohol permesa i posant en perill la resta de conductors
ARA A PORTADA
-
Societat Un incendi a un bloc de pisos a Tarragona obliga a confinar 13 veïns Neus Climent / Agències
-
Contingut patrocinat Més professionals, més inclusió i centres millor preparats per al nou curs escolar Redacció
-
Societat Sense informació de l’operatiu de Rodalies per l’eclipsi un mes després Arnau Urgell i Vidal
-
Política Aliança Catalana tria Àlex Christensen com a candidat a les municipals del Vendrell Natàlia Pinyol
-
Publicat el
10 d’abril de 2023 a
les 20:43
Actualitzat el
10 d’abril de 2023 a les
20:46
Et pot interessar
-
Successos
Desmantellat un assecador de marihuana amb 620 quilos de cabdells a Cabra del Camp
-
Successos
Cau una organització que captava víctimes a Colòmbia per explotar-les laboralment a Tarragona i Madrid
-
Successos
Tres ferits a Tarragona per una explosió amb àcid nítric a la Facultat de Química de la URV
-
Successos
Dos ferits en un accident múltiple entre tres turismes i una furgoneta a l'AP-7 a Cambrils
-
Successos
Mor un motorista en un xoc amb un cotxe al centre de Reus
-
Successos
Mor un turista en saltar d'un ferri en marxa que feia la ruta entre Cambrils i Salou
