Al barri de Sant Josep Obrer de Reus s'han viscut trets, baralles i corredisses els darrers dies. Veïns de la zona expliquen que, aquest mateix dimecres, el barri va quedar "blindat" per un ampli desplegament dels Mossos d'Esquadra des de mitja tarda. Tot plegat arran d'un enfrontament entre dos grups que estarien implicats en el cultiu i el tràfic de marihuana segons ha informat El Caso.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Tkyc3NnmnNk[/youtube]
Els Mossos d'Esquadra han confirmat a TarragonaDigital que van desplaçar-se a la zona després de rebre l'avís d'una baralla campal. Segons es pot sentir al vídeo, durant la baralla s'haurien disparat trets, tot i que la policia afirma que no s'han trobat indicis que es disparessin armes de foc. El citat mitjà apunta que es tractaria d'armes de fogueig.
La policia catalana explica que, com sol ser procedent en aquests casos, han contactat amb els referents del teixit social del barri. L'objectiu és tenir constància de la situació que es viu i les possibles repercussions. Segons El Caso, en canvi, feia dies que es palpava una situació de tensió creixent que ha acabat explotant.
La publicació assegura que l'enfrontament latent es produeix entre un grup integrat per membres del col·lectiu marroquí i un altre per famílies d'ètnia gitana. Amb el tràfic de drogues per teló de fons, el primer grup hauria alertat amb una trucada al 112 que hi havia una botiga oberta fora-d'hores. Quan els agents haurien arribat al lloc, segons el citat mitjà, haurien trobat una plantació de marihuana del segon grup en discòrdia a la teòrica botiga.
Apunta que seria aquest fet el detonant del conflicte. El mitjà exposa que els Mossos d'Esquadra mantindran un desplegament especial al barri els pròxims dies, tot i que el cos policial no ho confirma oficialment.
Enfrontament a trets pels carrers del barri Sant Josep Obrer de Reus
El rerefons del conflicte seria el tràfic de marihuana entre clans
ARA A PORTADA
-
-
Les denúncies ciutadanes a l'Agència Catalana del Consum al Camp de Tarragona es tripliquen durant el 2025 TarragonaDigital
-
-
Desmantellen una plantació de marihuana amb 4.000 plantes en una zona boscosa al Baix Camp TarragonaDigital
-
El Tribunal Suprem cita a declarar l'exalcalde d'Altafulla com a investigat per prevaricació TarragonaDigital
Publicat el
30 de març de 2023 a
les 17:55
Actualitzat el
30 de març de 2023 a les
17:58
Et pot interessar
-
Successos
Catorze detinguts en un operatiu a l'Alt Camp contra una organització criminal dedicada al cultiu de marihuana
-
Successos
La Guàrdia Urbana de Tarragona deté un lladre gràcies a la unitat de drons
-
Successos
Els veïns de Sant Salvador denuncien vibracions i sorolls arran d'una aturada no programada a Dow
-
Successos
Detenen dos lladres a Tarragona per robar joies a persones d'edat avançada al carrer
-
Successos
Condemnen a presó l'amo d'una constructora de Salou per la mort d'un xofer que conduïa un camió en mal estat
-
Successos Detenen dos individus per robar cablejat elèctric a la Conca de Barberà
