S'ensorra parcialment la rotonda d'una de les entrades de Valls per les últimes pluges

L'Ajuntament de Valls ha acordonat la zona i ha tallat la sortida al trànsit per aquesta via

Publicat el 30 de desembre de 2025 a les 12:55
Actualitzat el 30 de desembre de 2025 a les 12:56

Col·lapse i caos circulatori en una de les entrades de Valls a causa de les darreres pluges. Concretament, la rotonda del passeig de l'Estació, a tocar de l'estació d'autobusos i el carrer Anselm Clavé, s'ha ensorrat parcialment.

Des del dimarts dia 29 de desembre, part del trànsit de la zona s'ha tallat i s'ha redirigit pel risc d'esfondrament de la via. La mesura, segons informen fonts municiplas s'ha pres de manera preventiva per garantir la seguretat dels cotxes i les persones.

Actualment, l'Ajuntament de Valls està duent a terme els treballs de diagnosi de la problemàtica, que tindria el seu origen en una afectació greu del sol a causa de les darreres pluges. De fet, a l'interior de la rotonda hi ha un esvoranc de diversos metres de profunditat.

Per assegurar l'estabilitat de l'espai, l'Ajuntament està procedint a la retirada del monument d'Anselm Clavé. 

En els propers dies es fixaran les mesures i els treballs que cal dur a terme per assegurar la zona i reparar-la. De moment, no hi ha una data de reobertura prevista.